Sophie studeert Journalistiek in Tilburg. Ze is dol op sushi en notitieboekjes. Ze schrijft het liefst over Kickstarter campagnes en blogt voor DutchCowboys, StyleCowboys en Travelvalley
De Japanse tomatensap- en ketchupfabrikant
Kagome komt met een briljant filmpje. In de video is het nieuwste project van de fabrikant te zien, het Wearable Tomato Project!
Dit nieuwe project is een robot met de naam Tomatan. Hij kan je tomaten laten eten tijdens het hardlopen. De iets wat grote wearable wordt gedragen als een rugzak en heeft het gewicht van 8 kg. De Tomatan houdt door middel van zijn ronde metalen armen de tomaat voor je mond.
Met de nieuwe wearable wil het bedrijf de strijd aangaan met de banaan, deze worden doorgaans veel gegeten tijdens het hardlopen.
Waarom ze dit apparaat hebben ontworpen? Het bedrijf vindt dat de deelnemers aan de Tokio Marathon dit écht nodig hebben. Tomaten zouden namelijk de vermoeidheid bestrijden en een goede vervanger zijn van bananen.
Deelname aan marathon
Een van de werknemers van Kagome gaat ook daadwerkelijk mee doen aan de hardloopwedstrijd met de Tomatan robot. Hij loopt niet de volle marathon, dat vindt hij te ver. Hij koos voor de 5 kilometers lange Fun Run.
Petit-Tomantan
Een professionele hardloper zal met het kleine broertje van de robot, de Petit-Tomatan lopen. Deze robot is een stuk lichter en weegt slechts 3 kilo. Hij is voorzien van een mini tomaat-holster dat wordt gedragen op de rug en heeft een buis waardoor de mini tomaatjes in je mond komen. Dit gebeurt op de door jouw ingestelde tijdstippen.
Verder lezen over Viral Marketing
Marketing01.09.2024
IKEA laat mensen in pyjama opdraven voor korting
Marketing21.08.2024
HEMA is nu ook aanwezig in Fortnite met SLAYMA
Marketing30.04.2024
Gaat gadgetmerk Insta360 te ver met contentmakers?
Mobile17.04.2024
Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone
Advertising15.04.2024
Bijzondere marketingcampagne McDonald’s: billboard ruiken
Marketing23.02.2024
Paarse koeien willen Tony’s Chocolonely verbieden in Duitsland
Events11.10.2023
5 x waarom bedrijven zich allemaal storten op ADE
Marketing18.08.2023