Marketing14.02.2015

Vecht voor een ticket in businessclass met de #upgradechallenge


Air France laat passagiers tegen elkaar spelen voor een upgrade

Luchtvaartmaatschappij Air France is op twee vliegvelden in Azië, Singapore en Osaka, gestart met een nieuw concept. Passagiers kunnen voortaan tijdens het wachten op het boarden een spel spelen tegen elkaar en de winnaar krijgt een plek in businessclass. Op schermen in de wachtruimte kan iedereen de tussenstand van de #upgradechallenge zien en zo bijhouden wie er gaat winnen.

Deze stunt is opgezet om de nieuwe businessclass te promoten in Azië. De passagiers vliegen voortaan nog luxer en hebben meer ruimte en comfort om lekker te slapen tijdens de vlucht.

Jeroen de Hooge

Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.

...

Verder lezen over Viral Marketing

IKEA laat mensen in pyjama opdraven voor korting

In de Amsterdamse IKEA hebben duizenden mensen meegedaan aan het pyjamafeest: het ging door tot 16 uur. Met ontbijt én korting dus.

Marketing01.09.2024

IKEA laat mensen in pyjama opdraven voor korting

HEMA is nu ook aanwezig in Fortnite met SLAYMA

HEMA heeft na Roblox nu ook Fortnite veroverd. Het zet de game in om zijn schoolspullencampagne SLAYMA onder de aandacht te brengen bij jongeren.

Marketing21.08.2024

HEMA is nu ook aanwezig in Fortnite met SLAYMA

Gaat gadgetmerk Insta360 te ver met contentmakers?

Insta360 maakt prima camera's, maar het heeft ook heel veel partnerschappen met influencers. En daar is het niet zo transparant over.

Marketing30.04.2024

Gaat gadgetmerk Insta360 te ver met contentmakers?

Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone

Verlang je soms terug naar die tijd van eenvoud: dat je je telefoon alleen gebruikte voor telefoneren en Snake? Die tijd kun je herbeleven: dit is de Boring Phone.

Mobile17.04.2024

Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone

Bijzondere marketingcampagne McDonald’s: billboard ruiken

McDonald's heeft een billboard gemaakt met geen enkele boodschap erop. Niet eens een logo. Je moet eraan ruiken om te weten waar reclame voor wordt gemaakt.

Advertising15.04.2024

Bijzondere marketingcampagne McDonald’s: billboard ruiken

Paarse koeien willen Tony’s Chocolonely verbieden in Duitsland

Onder de noemer ‘Niet cacaoboeren, maar advocaten winnen', is Tony’s Chocolonely gedwongen om hun ‘Fair Alternative’ campagne in Duitsland aan te passen. Een relletje met een ludieke insteek die niet wordt gewaar...

Marketing23.02.2024

Paarse koeien willen Tony’s Chocolonely verbieden in Duitsland

5 x waarom bedrijven zich allemaal storten op ADE

Volgende week is het zover: dan start het Amsterdam Dance Event. Van woensdag 18 oktober tot zondag 22 oktober moet je eraan geloven: talloze stories met mensen die uit hun dak gaan op grote feesten, kleine feesten, midd...

Events11.10.2023

5 x waarom bedrijven zich allemaal storten op ADE

HEMA lanceert SLAYMA Roblox-collectie in de populaire game

HEMA lanceert als eerste Nederlandse merk een collectie op Roblox. Het maakt deel uit van de SLAYMA summer school-campagne van het merk. Het is voor het eerst dat een merk uit ons land Roblox inzet binnen een marketingca...

Marketing18.08.2023

HEMA lanceert SLAYMA Roblox-collectie in de populaire game

Rookworstkettingen, tompoucejurkjes en hotdogtasjes