Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
De Spotler Group maakt vandaag bekend verheugd te zijn met het verwelkomen van Squeezely in haar groeiende portfolio van gelijkgestemde marketingtechnologiebedrijven. Met meer dan 100 e-commerce klanten heeft Squeezely haar belofte waargemaakt: eenvoudig bouwen van klantreizen over meerdere kanalen.
Gepersonaliseerde klantbelevingen
Squeezely maakt het mogelijk klantgedrag in kaart te brengen, op te slaan en hierop actie te ondernemen in één logische, gebruiksvriendelijke interface. Het platform wordt ingezet om visueel klantreizen op te bouwen met kant-en-klare sjablonen voor o.a. verlaten website- en winkelwagencampagnes. De eenvoudige drag-and-drop journey builder biedt de unieke mogelijkheid om ook eenvoudig aangepaste klantreizen te bouwen en daarbij gebruik te maken van alle verzamelde gedragsdata. Gepersonaliseerde klantbelevingen via alle kanalen worden hiermee eindelijk echt mogelijk.
Omnichannel
De klantreis blijft met Squeezely niet beperkt tot e-mail, maar is echt omnichannel. Het platform beschikt over een toolkit voor websitepersonalisatie, daarmee worden websites eenvoudig aangepast aan de smaak van de klant, met behulp van de ingebouwde ‘product recommendation engine’ kunnen de meest relevante producten worden voorspeld. Vanuit Squeezely worden alle marketingkanalen bereikt vanuit een centraal platform. Data kan worden gebruikt op de website, in e-mail, via advertentieplatforms als Facebook en Google, maar ook voor pushmeldingen die op het juiste moment de klantervaring verrijken.
Een logische vervolgstap
Meer dan 3 jaar geleden koppelde Squeezely al met Spotler om gezamenlijk automatisering van e-mail marketing in e-commerce naar een hoger niveau te brengen. Spotler was daarmee een van Squeezely’s eerste technologie-integratiepartners. Samen hebben de bedrijven inmiddels oplossingen geleverd voor verschillende e-commerce- en reisorganisaties, wat enorme voordelen oplevert voor de klanten van deze organisaties. Deze synergie wordt nu voortgezet met de recente samenwerking tussen Squeezely en Tripolis. Het Tripolis product Webpower wordt op dezelfde manier met Squeezely geïntegreerd, als eerder met Spotler en andere ESP platforms is gedaan. Hiermee krijgen klanten van Tripolis toegang tot dezelfde grote kansen die geautomatiseerde personalisatie in de gehele klantreis biedt.
[Fotocredits – makibestphoto © Adobe Stock]
Verder lezen over Email Marketing
E-mail12.11.2024
5 tips over nieuwsbrieven versturen van Mindstream
Artificial Intelligence23.06.2024
Booking.com heeft een haat-liefde-verhouding met AI
Online13.10.2023
Nieuwsbrieven: heb je daar anno 2023 nog wat aan?
Marketing08.09.2023
10 slimme, toepasbare lessen over marketing en werk vanaf Inbound 2023
E-mail05.04.2023
5 nieuwe KPI’s voor jouw e-mail marketing strategie
Marketing21.03.2023
Spotler Group neemt Wireless Services B.V. over
Omnichannel messagingdienst om conversational commerce, marketing en klantenservice te verbeterenMarketing10.03.2023
Dit zijn de finalisten van de Beste Brabantse Marketeer van 2022
Marketing09.03.2023
Spotler Group neemt Sooqr B.V. over
Conversieverhogende technologie om e-commerce aanbod te verbeterenVerder lezen over Online Marketing
Marketing11.11.2024
HubSpot introduceert Breeze als nieuwe medewerker voor je bedrijf
Advertising08.10.2024
Iedereen duikt op de AI-advertenties: dit is waarom
Marketing01.10.2024
Online marketingcampagnes vooral effectief voor nieuwe klanten
Marketing18.09.2024
Marketeer, je krijgt meer controle over Google Ads-campagnes
Marketing21.08.2024
HEMA is nu ook aanwezig in Fortnite met SLAYMA
Search13.08.2024
SEO bureau vs in-house: de voor- en nadelen
DC Business07.08.2024
Waarom de Tel Sell-manier stiekem toch wel werkt
Search05.08.2024
5 manieren waarop ons zoekgedrag verandert
Verder lezen over Spotler
Marketing06.03.2024
OBI4wan, Spotler en Squeezely samen verder als één organisatie
E-mail02.08.2023
Spotler Group neemt ook Shopping Minds over
en blijft uitbreiden als Commerce Experience PlatformMarketing21.03.2023
Spotler Group neemt Wireless Services B.V. over
Omnichannel messagingdienst om conversational commerce, marketing en klantenservice te verbeterenMarketing09.03.2023
Spotler Group neemt Sooqr B.V. over
Conversieverhogende technologie om e-commerce aanbod te verbeterenMarketing15.12.2022
Spotler Group haalt € 30 miljoen op voor versnellen groei
E-mail05.10.2021
Nieuw: het Nationaal E-mail Onderzoek 2021
advertorialE-mail31.05.2021
Stappenplan voor automatische e-mail campagnes
advertorialE-mail19.04.2021