Annemerel schrijft op haar eigen lifestyle blog en werkt daarnaast als freelance redacteur. Je maakt haar blij met goed eten, nieuwe gadgets en hardlopen
Sennheiser heeft een nieuwe koptelefoon, de Sennheiser URBANITE Headphones. Om de nieuwste aanwinst te promoten is Sennheiser naar advertentiebureau McKinney gestapt. Samen met McKinney bedachten zij de Let Your Ears Be Loved campagne.
Op de promo website van de campagne vind je verschillende video’s waarin een karakter, genaamd “URBANITE” – verkleed als de nieuwste koptelefoon – centraal staat. URBANITE is geobsedeerd door oren, ze hebben een extreme aantrekkingskracht op hem, omdat hij van ze houdt. Maar dan ook écht houdt. Met een Duits accent spreekt URBANITE sensueel over zijn favoriete orgaan.
Naast de video’s vind je op de website ook de wereldwijde ear-selfie wedstrijd en dat pakken ze bij Sennheiser heel slim aan. Je kunt pas meedoen met de wedstrijd wanneer je minstens één van de video’s gedeeld hebt.
Verder is er ook een scavenger-hunt door London en New York. In deze steden liggen namelijk 1000 gouden oren verstopt, op dit moment is ongeveer de helft van deze oren gevonden. Vind jij een gouden oor? Dan kun je je oor inwisselen voor de nieuwe URBANITE headphones van Sennheiser.
Verder lezen over Online Advertising
Advertising10.04.2024
Adverteren in een podcast: hoe effectief is dat?
DC Business06.03.2024
Eindhoven Airport heeft in Techonomy een nieuwe digitale partner
Nieuws05.02.2024
Commerciële ontstoppingsmiddelen slecht voor afvoer en milieu
Hersenspoeling door veelvuldig adverteren blijkt te werken!Advertising10.01.2024
3 voorspellingen voor de beste privacy-first advertenties in 2024
Video22.11.2023
Waarom YouTube ineens een stuk trager is geworden
Nieuws07.11.2023
Nieuwe regels voor politieke advertenties in de EU
Ze gelden echter nog niet voor de Nederlandse verkiezingen van 22 novemberSocial Media03.10.2023
Reclames kijken op TikTok? Je kunt het straks afkopen
Social Media02.09.2023