Annemerel schrijft op haar eigen lifestyle blog en werkt daarnaast als freelance redacteur. Je maakt haar blij met goed eten, nieuwe gadgets en hardlopen
Sennheiser heeft een nieuwe koptelefoon, de Sennheiser URBANITE Headphones. Om de nieuwste aanwinst te promoten is Sennheiser naar advertentiebureau McKinney gestapt. Samen met McKinney bedachten zij de Let Your Ears Be Loved campagne.
Op de promo website van de campagne vind je verschillende video’s waarin een karakter, genaamd “URBANITE” – verkleed als de nieuwste koptelefoon – centraal staat. URBANITE is geobsedeerd door oren, ze hebben een extreme aantrekkingskracht op hem, omdat hij van ze houdt. Maar dan ook écht houdt. Met een Duits accent spreekt URBANITE sensueel over zijn favoriete orgaan.
Naast de video’s vind je op de website ook de wereldwijde ear-selfie wedstrijd en dat pakken ze bij Sennheiser heel slim aan. Je kunt pas meedoen met de wedstrijd wanneer je minstens één van de video’s gedeeld hebt.
Verder is er ook een scavenger-hunt door London en New York. In deze steden liggen namelijk 1000 gouden oren verstopt, op dit moment is ongeveer de helft van deze oren gevonden. Vind jij een gouden oor? Dan kun je je oor inwisselen voor de nieuwe URBANITE headphones van Sennheiser.
Verder lezen over Online Advertising
Social Media14.11.2024
Threads start binnenkort met het tonen van advertenties
Artificial Intelligence15.10.2024
YouTubers boos omdat hun stemmen worden gestolen door AI
Advertising08.10.2024
Iedereen duikt op de AI-advertenties: dit is waarom
Marketing18.09.2024
Marketeer, je krijgt meer controle over Google Ads-campagnes
Entertainment29.08.2024
Netflix Basic verdwijnt in verschillende landen
DC Business07.08.2024
Waarom de Tel Sell-manier stiekem toch wel werkt
Advertising02.07.2024
Adform komt met op AI-gebaseerde contextual targeting
Advertising25.06.2024