Annemerel schrijft op haar eigen lifestyle blog en werkt daarnaast als freelance redacteur. Je maakt haar blij met goed eten, nieuwe gadgets en hardlopen
Advertentiebureau AKQA, Nike en tekenaar Matthieu Bessudo / McBess werkten samen voor een bijzondere campagne. Voor de meest actieve gebruikers van Nike Running en N+TC maakten ze persoonlijke video’s waarin hun data van 2014 verwerkt was. De gelukkige gebruikers kregen een mail met daarin een link naar hun persoonlijke video, mocht jij geen link gekregen hebben, dan kun je
hier checken of er voor jou een video gemaakt is.
Naast de persoonlijke video’s, werd er ook een video gemaakt voor de gehele Nike+ community. De cijfers liegen er niet om, de meer dan 25 miljoen gebruikers van Nike+ liepen bij elkaar een groot aantal kilometers en deden heel wat N+TC work-outs.
In 2014 verzamelden Nike+ gebruikers bij elkaar 228 miljard fuelpoints, er werden 95 miljoen minuten aan N+TC-trainingen besteed en er werden 215 miljoen mijlen afgelegd met Nike Running (dat is bij elkaar net zoveel als 450 keer naar de maan en terug). De uitdaging voor 2015? 2014 verslaan!
Bekijk de video van ‘Nike’s Year’ hieronder.
Verder lezen over Nike
Technology05.07.2024
Zelfs schoenen ontkomen niet aan het grootste nadeel aan tech
Online16.04.2024
Nike komt met een 404 Error-schoen voor nerds
Gadgets06.02.2024
Sneakerheads hebben een groot probleem: sneakers ontbinden
Metaverse16.11.2022
Nike gelooft in NFT’s: lanceert NFT-markplaats .Swoosh
Nieuws15.06.2022
Nike en Adidas ruziën om apps en verstelbare sneakers
Metaverse09.02.2022
Het metaverse: waarom zou je digitale kleding kopen?
Metaverse20.01.2022
Wat er nu al gebeurt in het Metaverse
Nike, Disney, Walmart: wie volgt?Gadgets17.01.2022