De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Oreo’s zijn lekker, zeker als je het donkere koekje met de lichte vulling goed weet te ontleden en het precies zo eet als jij wilt. Je kunt het natuurlijk ook gewoon zonder na te denken in één keer opeten, maar dan doe je jezelf – en de Oreo – tekort. Anyway.
Het koekjesmerk gelooft dat tijdens deze donkere, koude en grijze dagen iedereen wel wat extra Wonder kan gebruiken. Daarom hebben ze de 30 Day Wonder Challenge gelanceerd in een poging je meer geluk en plezier te brengen en door die te volgen krijg je elke dag een nieuwe uitdaging die je iets zal laten doen waar je als het goed is vrolijker uitkomt of in het ergste geval even gelachen hebt. Dat er toevallig in die challenge veel Oreo’s langskomen is niet heel verrassend, maar we zullen het ze vergeven.
De challenge
De 30 Day Wonder Challenge bestaat uit 30 leuke testjes en twists die je dus op zouden moeten vrolijken of je in elk geval iets laten doen waar je normaal misschien niet bewust mee bezig bent, zoals het geven van complimentjes (al dan niet aan jezelf), het doen van een goede daad of gewoon een feestje bouwen omdat het woensdag is. Vanaf deze week is de challenge begonnen en elke dag wordt een nieuwe aangekondigd op de Facebookpagina van de Challenge. Even in de gaten houden dus als je wilt meedoen.
Andere blik
Het is een grappige campagne die je niet alleen dingen laat doen die eventueel buiten je comfort zone liggen of je terugbrengen naar je kinderlijke blik op dingen, maar ook nog elke dag een fun fact uitlegt. Eigenlijk een soort gratis zelfhulp-boek, met één les per dag. En Oreo’s. Wat wil je nog meer?
[Afbeeldingen © Oreo]
Verder lezen over Campagne
Entertainment04.06.2024
Of je die jackpot nou wint of niet: wees een Winner Man
Online22.02.2024
Versturen van intieme beelden loopt in 1 op de 50 gevallen verkeerd af
Waarom hanteert Rutgers geen gezond tweesporenbeleid in relatie tot sexting?Video19.02.2024
Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal
Marketing13.02.2024
Samen bouwen aan de liefde: dit is de Valentijnsdag Love Challenge
'De enige roos die nooit verwelkt’Online27.03.2023
Doe mee met de Alzheimer Challenge: leg 300 kilometer af in april
voor een toekomst zonder dementieGaming22.03.2023
Campagne #OneLove nu ook in FIFA 23
Alle spelers kunnen de actie supportenMedia22.03.2023
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play
"Voor elk merk het juiste speelveld"Marketing16.02.2023