Marketing28.01.2017

Oreo wil je leven opvrolijken met de 30 Day Wonder Challenge


(koekjes niet verplicht)

Oreo’s zijn lekker, zeker als je het donkere koekje met de lichte vulling goed weet te ontleden en het precies zo eet als jij wilt. Je kunt het natuurlijk ook gewoon zonder na te denken in één keer opeten, maar dan doe je jezelf – en de Oreo – tekort. Anyway.

Het koekjesmerk gelooft dat tijdens deze donkere, koude en grijze dagen iedereen wel wat extra Wonder kan gebruiken. Daarom hebben ze de 30 Day Wonder Challenge gelanceerd in een poging je meer geluk en plezier te brengen en door die te volgen krijg je elke dag een nieuwe uitdaging die je iets zal laten doen waar je als het goed is vrolijker uitkomt of in het ergste geval even gelachen hebt. Dat er toevallig in die challenge veel Oreo’s langskomen is niet heel verrassend, maar we zullen het ze vergeven.

De volledige kalender, als je wilt spieken.
De volledige kalender, als je wilt spieken.

De challenge

De 30 Day Wonder Challenge bestaat uit 30 leuke testjes en twists die je dus op zouden moeten vrolijken of je in elk geval iets laten doen waar je normaal misschien niet bewust mee bezig bent, zoals het geven van complimentjes (al dan niet aan jezelf), het doen van een goede daad of gewoon een feestje bouwen omdat het woensdag is. Vanaf deze week is de challenge begonnen en elke dag wordt een nieuwe aangekondigd op de Facebookpagina van de Challenge. Even in de gaten houden dus als je wilt meedoen.

De eerste drie dagen van de kalender.
De eerste drie dagen van de kalender.

Andere blik

Het is een grappige campagne die je niet alleen dingen laat doen die eventueel buiten je comfort zone liggen of je terugbrengen naar je kinderlijke blik op dingen, maar ook nog elke dag een fun fact uitlegt. Eigenlijk een soort gratis zelfhulp-boek, met één les per dag. En Oreo’s. Wat wil je nog meer?

[Afbeeldingen © Oreo]

...

Verder lezen over Campagne

Of je die jackpot nou wint of niet: wees een Winner Man

Bijna iedereen heeft wel een antwoord als je hem vraagt wat hij of zij zou doen met 120 miljoen, maar niemand vraagt wat je nu doet om je een winnaar te voelen. Wat als je dat wel doet?

Entertainment04.06.2024

Of je die jackpot nou wint of niet: wees een Winner Man

​Versturen van intieme beelden loopt in 1 op de 50 gevallen verkeerd af

Het gegeven dat diefstal fout is en dat de dief daarvoor bij uitstek verantwoordelijk is, zorgt dat er soms voor dat jij alles maar gerust laat slingeren, jij jouw ramen niet langer sluit en jij jouw voor- en achterdeur...

Online22.02.2024

​Versturen van intieme beelden loopt in 1 op de 50 gevallen verkeerd af

Waarom hanteert Rutgers geen gezond tweesporenbeleid in relatie tot sexting?
Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal

Vandaag is er een nieuwe (video)podcast beschikbaar gekomen waarin voormalig bondscoach Louis van Gaal voor het eerst in lange tijd een interview geeft. Van Gaal gaat voor de Podcast-serie Lichtpuntjes (van SIRE) in ges...

Video19.02.2024

Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal

​Samen bouwen aan de liefde: dit is de Valentijnsdag Love Challenge

In aanloop naar Valentijnsdag lanceerde Intertoys vanuit hartje Rotterdam zijn eerste social campagne gericht op volwassenen, de Love Challenge. In een speciale bloemenkas voor de markthal in Rotterdam, ondergaan koppels...

Marketing13.02.2024

​Samen bouwen aan de liefde: dit is de Valentijnsdag Love Challenge

'De enige roos die nooit verwelkt’
Doe mee met de Alzheimer Challenge: leg 300 kilometer af in april

Op 1 april gaat de derde editie van de Alzheimer Challenge van start. Deelnemers worden uitgedaagd om gedurende de maand april 300 kilometer af te leggen om aandacht te creëren voor Alzheimer, een ziekte die in Nederlan...

Online27.03.2023

Doe mee met de Alzheimer Challenge: leg 300 kilometer af in april

voor een toekomst zonder dementie
Campagne #OneLove nu ook in FIFA 23

EA Sports heeft in samenwerking met verschillende competitiepartners een reeks in-game kits gelanceerd met krachtige boodschappen over het uitbannen van racisme en discriminatie in het voetbal, zowel op als buiten het ve...

Gaming22.03.2023

Campagne #OneLove nu ook in FIFA 23

Alle spelers kunnen de actie supporten
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play

Het branded content en partnerships-team van Havas+Lemz lanceert Havas Play. Dit gloednieuwe label dat wereldwijd gelanceerd wordt, bouwt betekenisvolle relaties tussen merken en mensen op het snijvlak van entertainment,...

Media22.03.2023

Havas+Lemz breidt uit met Havas Play

"Voor elk merk het juiste speelveld"
ChatGPT door KLM gebruikt in Valentijnsdagcampagne

KLM heeft deze week als eerste luchtvaartmaatschappij ChatGPT, het geavanceerde taalmodel (software GPT-3.5) van OpenAI, toegevoegd als onderdeel van een communicatiecampagne. Valentijnsdag Op 14 februari lanceerde...

Marketing16.02.2023

ChatGPT door KLM gebruikt in Valentijnsdagcampagne

resultaten zijn positief