Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
Eigenlijk is het niet alleen origineel, maar ook best briljant om een sample van je product in een magazine toe te voegen op een manier waarop je wereldwijd de aandacht krijgt.
Neutrogena, noem het maar een make-up remover, bedacht samen het creatieve bureau DM9DDB een actie met het weekblad Caras en de actrice Giovanna Ewbank. Bij het magazine werd een setje reinigingsdoekjes meegestuurd waarmee lezers van het blad de make-up van de mooie Giovanna konden verwijderen. Doel van de actie was om de lezers ervan te overtuigen hoe goed deze make-up remover werkt als het zelfs al op blad werkt.
Je kunt je afvragen wat voor chemische middelen er zijn gebruikt en of deze wel echt goed voor je huid zijn. In ieder geval laten Caras en Neutrogena zien dat er nog heel wat te halen is op het gebied van nieuwe vormen van offline advertising. In de Instragram video zie je DM9DDB-directeur Vitor Manzi die laat zien hoe het werkt.
Verder lezen over Campagne
Entertainment04.06.2024
Of je die jackpot nou wint of niet: wees een Winner Man
Online22.02.2024
Versturen van intieme beelden loopt in 1 op de 50 gevallen verkeerd af
Waarom hanteert Rutgers geen gezond tweesporenbeleid in relatie tot sexting?Video19.02.2024
Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal
Marketing13.02.2024
Samen bouwen aan de liefde: dit is de Valentijnsdag Love Challenge
'De enige roos die nooit verwelkt’Online27.03.2023
Doe mee met de Alzheimer Challenge: leg 300 kilometer af in april
voor een toekomst zonder dementieGaming22.03.2023
Campagne #OneLove nu ook in FIFA 23
Alle spelers kunnen de actie supportenMedia22.03.2023
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play
"Voor elk merk het juiste speelveld"Marketing16.02.2023
ChatGPT door KLM gebruikt in Valentijnsdagcampagne
resultaten zijn positiefVerder lezen over Viral Marketing
Marketing01.09.2024
IKEA laat mensen in pyjama opdraven voor korting
Marketing21.08.2024
HEMA is nu ook aanwezig in Fortnite met SLAYMA
Marketing30.04.2024
Gaat gadgetmerk Insta360 te ver met contentmakers?
Mobile17.04.2024
Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone
Advertising15.04.2024
Bijzondere marketingcampagne McDonald’s: billboard ruiken
Marketing23.02.2024
Paarse koeien willen Tony’s Chocolonely verbieden in Duitsland
Events11.10.2023
5 x waarom bedrijven zich allemaal storten op ADE
Marketing18.08.2023