Is ze niet aan het tikken, dan reist ze rond in de wondere wereld van entertainment of op een toffe plek in de echte wereld. Mario is de man van haar leven, Belle is haar beste vriendin en haar laptop is nooit ver weg.
“S-K-E-E-R, dat is miljonair. S-K-E-E-R, dat is geen colbert.” Nee, dat is het duidelijk niet. De voordelige kledingwinkel Zeeman biedt vanaf 19 november de Skeer streetwear-collectie. Het heeft rapper en podcaster Hef bereid gevonden om zijn boegbeeld te zijn. Een rol die hij goed kan dragen.
Imago Zeeman
Zeeman heeft een bijzonder imago. Er komen vooral veel ouders voor voordelige kleding voor hun kinderen of volwassenen in het algemeen voor hun basics. Zeeman is een oer-Hollands merk en daarom komt het er ook al jaren mee weg kleding te maken met groot zijn eigen merk of lettertype erop. Sportsokken waar met koeienletters op staat dat ze 0,99 euro kosten, de bekende Zeeman geel met blauwe boxershort en Zeeman-rand: het zijn bestsellers omdat mensen het grappig vinden om met zo’n goedkoop merk te koop te lopen.
Geen wonder dus dat die Skeer-collectie dagen voordat hij ook maar in de online winkel ligt al viraal gaat. Hef maakte er een catchy nieuwe track bij en het zijn ook echt items die nu trendy zijn: een bomberjack, een joggingbroek met Skeer op de achterkant en zelfs een pluchen vissershoesje. Skeer moet precies hetzelfde gaan doen als die eerdergenoemde sportsokken en boxershorts: laten zien dat het prima is om goedkope kleding te dragen in plaats van dure merken. Skeer betekent dan ook blut.
Skeer
Zeeman wil laten zien dat jongeren hun geld beter kunnen besteden en ze aan het denken zetten over hun koopgedrag. Het schrijft: “Met Skeer draag je uit dat je geen dure merkkleding nodig hebt. Net als Zeeman vindt Hef dat geluk niet in dure spullen zit. Met teksten als: “Het gaat om wie je bent, hoe je denkt, en niet je kleding.” En: “Kleren maken de man niet, deze man die maakt de kleren, er uitzien als een doezoe voor een barkie moet je leren” vertelt Hef dat een outfit uitstraling krijgt door je persoonlijkheid en niet andersom.”
Nieuwe streetwear-collectie
Skeer is vanaf vrijdag 19 november om 15:00 uur te koop: alleen online via de officiële website van Zeeman. Het is nog onbekend wat de streetwear-collectie kost, wel dat hij bestaat uit badjassen, bomberjacks, hoodies, trainingspakken, hoedjes, t-shirts en slippers.
Verder lezen over Online Marketing
Advertising08.10.2024
Iedereen duikt op de AI-advertenties: dit is waarom
Marketing01.10.2024
Online marketingcampagnes vooral effectief voor nieuwe klanten
Marketing18.09.2024
Marketeer, je krijgt meer controle over Google Ads-campagnes
Marketing21.08.2024
HEMA is nu ook aanwezig in Fortnite met SLAYMA
Search13.08.2024
SEO bureau vs in-house: de voor- en nadelen
DC Business07.08.2024
Waarom de Tel Sell-manier stiekem toch wel werkt
Search05.08.2024
5 manieren waarop ons zoekgedrag verandert
Marketing19.06.2024