Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
Aan originaliteit heeft het niet gelegen om een commercial van Nestlé viral te laten gaan. Inzet was om meer aandacht te krijgen voor hun koffie met een ‘naturel-creamer’. De reclamemakers bedachten het Natural Bliss Café met heel duidelijk de nadruk op ‘Natural’ want achter de toonbank stonden baristas poedeltje naakt die gratis koffie schonken. Hoe ‘Natural’ kun je zijn. De verrassing was dat iedereen prachtig was gebodypaint waardoor de bezoekers eerst even goed moesten kijken.
En waarschijnlijk weet je zelf ook niet hoe je zou reageren als je dit zou overkomen. Het idee achter het concept was om aandacht te krijgen voor het feit dat hun creamer ‘all-natural’ is. De gehele dag werden de klanten gefilmd om van de leukste reacties uiteindelijk een video te maken. Wat dat heeft opgeleverd zie je in onderstaande montage die inmiddels ruim 3 miljoen keer is bekeken op Youtube met nog eens 280 duizend impressies op Facebook.
Verder lezen over Viral Video
Social Media13.10.2024
Deze Week Viral: de Iron Throne, Hathaway zegt sorry en gierige kat
Automotive12.09.2024
Going viral: Lando Norris rijdt in LEGO Technic McLaren P1 een rondje op Silverstone
Social Media01.09.2024
Viral Deze Week: onewheelende hond en gratis viral horrorfilm
Social Media25.08.2024
Deze Week Viral: very demure, very mindful uitgelegd
Social Media14.07.2024
Deze Week Viral: bitcoin omhoog door Trump, spaghetti-mation en Messi
Social Media22.06.2024
Deze Week Viral: van liiiinks naar reeechts, de hoofdband en meer
Video27.05.2024
Boston Dynamics-robot Spot gaat viral met TikTok-dansjes
Social Media25.05.2024