De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Vandaag is de officiële wereldwijde lancering van de nieuwste Nike #JUSTDOIT campagne, waarvan eerder al werd bekendgemaakt dat Marlou van Rhijn er een hoofdrol in zou spelen. Naast onze Nederlandse Marlou zal ook het Zweedse DJ-duo Icona Pop en Britse singer-songwriter Ellie Goulding schitteren in deze Europese campagne.
Door middel van een serie korte films en digitale activatie wil Nike vrouwen inspireren om altijd tot het uiterste te gaan.
Nike geeft aan dat ze te maken hebben met een nieuwe generatie vrouwen. Deze staan vroeg op voor een run, rennen dan ook nog eens sneller en gaan verder om nog beter te worden dan ze al zijn. Ze claimen bossen, parken, duinen en stranden als hardloopterritorium en verleggen hun grenzen.
Deze maand daagt Nike door middel van verschillende events vrouwen uit ‘to Just Do It’. Dat gebeurt op een voor Nike innovatieve en inspirerende manier. Deze uitdagingen worden voortgezet door middel van een digitale campagne om vrouwen te motiveren om beter, sneller en sterker te worden. Je kunt het, je hoeft het alleen nog maar te doen.Wie wil meedoen moet kijken op Nike.com/justdoit waar je je kunt aanmelden voor één van de challenges. Deel jouw challenge met de hashtag #JUSTDOIT!
Verder lezen over Nike
Technology05.07.2024
Zelfs schoenen ontkomen niet aan het grootste nadeel aan tech
Online16.04.2024
Nike komt met een 404 Error-schoen voor nerds
Gadgets06.02.2024
Sneakerheads hebben een groot probleem: sneakers ontbinden
Metaverse16.11.2022
Nike gelooft in NFT’s: lanceert NFT-markplaats .Swoosh
Nieuws15.06.2022
Nike en Adidas ruziën om apps en verstelbare sneakers
Metaverse09.02.2022
Het metaverse: waarom zou je digitale kleding kopen?
Metaverse20.01.2022
Wat er nu al gebeurt in het Metaverse
Nike, Disney, Walmart: wie volgt?Gadgets17.01.2022