Marketing15.09.2016

Leuk: de eerste FEBO op het water is open


Marketingstunt opent luikjes op de Prinsengracht

Het is lastig om een Nederlander te vinden die nog nooit iets uit de ‘muur’ van de FEBO heeft gegeten. Het is een begrip, en inmiddels bestaat het bedrijf al 75 jaar. Om dat te vieren opende vandaag een wel heel speciale vestiging op de Prinsengracht, met als toepasselijke naam FEBO Drijf In.

Groot succes

Inmiddels hebben al honderden mensen vanaf hun boot of waterfiets een dagverse gratie feestkroket uit de muur getrokken. Dennis de Borst, directeur FEBO: “Het was altijd de missie van mijn opa, de oprichter, om dagverse producten van FEBO voor iedereen bereikbaar te maken. Onze 75e verjaardag is het ideale moment om een grote stap te nemen om zijn missie te volbrengen: met de Drijf in zijn onze producten voor (bijna) iedereen bereikbaar. Nu nog in de lucht.”

Gratis kroket

Bij een verjaardag hoort een traktatie, zo vindt het bedrijf ook. Daarom heeft FEBO 75.000 speciale feestkroketten ontwikkeld die gratis worden uitgedeeld bij de Drijf in maar ook in de vestigingen bij aankoop van een snack uit de automatiek. Zaterdag en zondag wordt ook nog op een feestkroket in de automatiek getrakteerd, zo lang de voorraad strekt. Snel even kijken dus!

...

Verder lezen over Viral Marketing

IKEA laat mensen in pyjama opdraven voor korting

In de Amsterdamse IKEA hebben duizenden mensen meegedaan aan het pyjamafeest: het ging door tot 16 uur. Met ontbijt én korting dus.

Marketing01.09.2024

IKEA laat mensen in pyjama opdraven voor korting

HEMA is nu ook aanwezig in Fortnite met SLAYMA

HEMA heeft na Roblox nu ook Fortnite veroverd. Het zet de game in om zijn schoolspullencampagne SLAYMA onder de aandacht te brengen bij jongeren.

Marketing21.08.2024

HEMA is nu ook aanwezig in Fortnite met SLAYMA

Gaat gadgetmerk Insta360 te ver met contentmakers?

Insta360 maakt prima camera's, maar het heeft ook heel veel partnerschappen met influencers. En daar is het niet zo transparant over.

Marketing30.04.2024

Gaat gadgetmerk Insta360 te ver met contentmakers?

Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone

Verlang je soms terug naar die tijd van eenvoud: dat je je telefoon alleen gebruikte voor telefoneren en Snake? Die tijd kun je herbeleven: dit is de Boring Phone.

Mobile17.04.2024

Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone

Bijzondere marketingcampagne McDonald’s: billboard ruiken

McDonald's heeft een billboard gemaakt met geen enkele boodschap erop. Niet eens een logo. Je moet eraan ruiken om te weten waar reclame voor wordt gemaakt.

Advertising15.04.2024

Bijzondere marketingcampagne McDonald’s: billboard ruiken

Paarse koeien willen Tony’s Chocolonely verbieden in Duitsland

Onder de noemer ‘Niet cacaoboeren, maar advocaten winnen', is Tony’s Chocolonely gedwongen om hun ‘Fair Alternative’ campagne in Duitsland aan te passen. Een relletje met een ludieke insteek die niet wordt gewaar...

Marketing23.02.2024

Paarse koeien willen Tony’s Chocolonely verbieden in Duitsland

5 x waarom bedrijven zich allemaal storten op ADE

Volgende week is het zover: dan start het Amsterdam Dance Event. Van woensdag 18 oktober tot zondag 22 oktober moet je eraan geloven: talloze stories met mensen die uit hun dak gaan op grote feesten, kleine feesten, midd...

Events11.10.2023

5 x waarom bedrijven zich allemaal storten op ADE

HEMA lanceert SLAYMA Roblox-collectie in de populaire game

HEMA lanceert als eerste Nederlandse merk een collectie op Roblox. Het maakt deel uit van de SLAYMA summer school-campagne van het merk. Het is voor het eerst dat een merk uit ons land Roblox inzet binnen een marketingca...

Marketing18.08.2023

HEMA lanceert SLAYMA Roblox-collectie in de populaire game

Rookworstkettingen, tompoucejurkjes en hotdogtasjes