De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Het is lastig om een Nederlander te vinden die nog nooit iets uit de ‘muur’ van de FEBO heeft gegeten. Het is een begrip, en inmiddels bestaat het bedrijf al 75 jaar. Om dat te vieren opende vandaag een wel heel speciale vestiging op de Prinsengracht, met als toepasselijke naam FEBO Drijf In.
Groot succes
Inmiddels hebben al honderden mensen vanaf hun boot of waterfiets een dagverse gratie feestkroket uit de muur getrokken. Dennis de Borst, directeur FEBO: “Het was altijd de missie van mijn opa, de oprichter, om dagverse producten van FEBO voor iedereen bereikbaar te maken. Onze 75e verjaardag is het ideale moment om een grote stap te nemen om zijn missie te volbrengen: met de Drijf in zijn onze producten voor (bijna) iedereen bereikbaar. Nu nog in de lucht.”
Gratis kroket
Bij een verjaardag hoort een traktatie, zo vindt het bedrijf ook. Daarom heeft FEBO 75.000 speciale feestkroketten ontwikkeld die gratis worden uitgedeeld bij de Drijf in maar ook in de vestigingen bij aankoop van een snack uit de automatiek. Zaterdag en zondag wordt ook nog op een feestkroket in de automatiek getrakteerd, zo lang de voorraad strekt. Snel even kijken dus!
Verder lezen over Viral Marketing
Marketing01.09.2024
IKEA laat mensen in pyjama opdraven voor korting
Marketing21.08.2024
HEMA is nu ook aanwezig in Fortnite met SLAYMA
Marketing30.04.2024
Gaat gadgetmerk Insta360 te ver met contentmakers?
Mobile17.04.2024
Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone
Advertising15.04.2024
Bijzondere marketingcampagne McDonald’s: billboard ruiken
Marketing23.02.2024
Paarse koeien willen Tony’s Chocolonely verbieden in Duitsland
Events11.10.2023
5 x waarom bedrijven zich allemaal storten op ADE
Marketing18.08.2023