Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
KLM heeft een leuke originele actie bedacht om haar reizigers te helpen meer te weten te komen over het land en de bestemming waar ze naar toe vliegen. Voor de campagne “Take-Off-Tips” zijn unieke hologram-stations gebouwd op de luchthavens van Amsterdam, Oslo en Rio de Janeiro.
Deze hologram-stations “Take-Off-Tips bar genoemd” werden gebruikt als een vergaderplatform. Hier konden mensen die geografisch gescheiden zijn van elkaar, met behulp van een driedimensionale projectietechnologie, elkaar “fysiek” ontmoeten.
De gehele ervaring was real time. De Take-Off-Tip campagne van KLM was bedoeld om op een speelse manier mensen, op weg naar welke plek in de wereld dan ook, met elkaar te verbinden. En wees eerlijk, is dit niet veel leuker als dat je al die wachttijd op de luchthaven gebruikt om naar je mobiele telefoon te zitten staren.
Verder lezen over KLM
Artificial Intelligence29.10.2024
De toekomst van leren: KLM en de impact van AI
Technology28.10.2024
Air France-KLM legt fundament voor AI met sterk metadatamanagement
Technology05.08.2024
Schiphol test eerste Ground Power Unit op waterstof
Automotive16.07.2024
Je kunt nu Flying Blue Miles sparen bij Uber
Nieuws26.04.2024
Stewardessen op sneakers: KLM verruilt hak voor gymp
Nieuws07.02.2024
KLM zet AI in tegen voedselverspilling
Lifestyle23.10.2023
4x tips voor een onvergetelijke vakantie naar Aruba!
Technology13.10.2023