Annemerel schrijft op haar eigen lifestyle blog en werkt daarnaast als freelance redacteur. Je maakt haar blij met goed eten, nieuwe gadgets en hardlopen
KLM wilde de liefde om te vliegen graag delen met mensen uit heel Canada. Om die liefde te delen creëerden ze een uniek billboard waarmee de gebruikers zelf aan de slag konden.
Het was een heel simpel billboard, een afbeelding van een KLM vliegtuig dat door de lucht vliegt. Maar wat je op het eerste oog niet ziet is dat er een bijzonder ontwerp achter zit. Het Canadese advertentiebureau Bleublancrouge plaatste een tank in het billboard dat vanaf de grond bediend werd. Mensen konden naar de stoel van de piloot lopen en het vliegtuig ‘in werking’ zetten.
De campagne was bedoeld om vluchten naar Europa vanaf Canada te promoten. Deelnemers aan de ‘interactieve billboard actie’ konden twee tickets naar Europa winnen.
Verder lezen over KLM
Artificial Intelligence29.10.2024
De toekomst van leren: KLM en de impact van AI
Technology28.10.2024
Air France-KLM legt fundament voor AI met sterk metadatamanagement
Technology05.08.2024
Schiphol test eerste Ground Power Unit op waterstof
Automotive16.07.2024
Je kunt nu Flying Blue Miles sparen bij Uber
Nieuws26.04.2024
Stewardessen op sneakers: KLM verruilt hak voor gymp
Nieuws07.02.2024
KLM zet AI in tegen voedselverspilling
Lifestyle23.10.2023
4x tips voor een onvergetelijke vakantie naar Aruba!
Technology13.10.2023