De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
De griepepidemie houdt het land nog altijd in de ban, zoals wel vaker rond deze tijd van het jaar. Al acht weken lang snottert, snuit, hoest en proest Nederland heel wat af, in de hoop de verkoudheid snel achter zich te laten. Het heerst, zoals dat heet. Kleenex steekt een helpende hand uit naar alle verkouden pechvogels met een twitter-actie: iedereen die in een tweet laat weten verkouden of grieperig te zijn, krijgt van Kleenex gratis een opbeurend verkoudheidspakket thuisgestuurd. Sympathiek!
Snel lekker in je vel
Ben je dus #ziek #nietlekker #snotterig of #grieperig? De komende drie weken steekt Kleenex verkouden twitteraars een hart onder de riem met een uitgebreid “feel better” pakket. Iedereen die twittert over zijn verkoudheid met vermelding van de bovenstaande hashtags wordt door het Kleenex Helpt-team verrast met een persoonlijk berichtje. Na het achterlaten van de persoonlijke gegevens ontvangt de zieke een prachtpakket thuis, althans zolang de voorraad strekt.
What’s in the box?
Ze hebben bij Kleenex aan alles gedacht: naast de onontbeerlijke Balsam zakdoeken (met extra balsem tegen de bekende schrale neus) maken ook een vijfdaagse weerstandskuur van Roter, een Eucerin lippenbalsam, Ricola kruidenpastilles en Kneipp Adem Vrij douchegel deel uit van de verrassing. Als het dan nog niet goed komt met je verkoudheid wordt het misschien tijd om naar de dokter te gaan…
[Afbeeldingen © Kleenex]
Verder lezen over Campagne
Entertainment04.06.2024
Of je die jackpot nou wint of niet: wees een Winner Man
Online22.02.2024
Versturen van intieme beelden loopt in 1 op de 50 gevallen verkeerd af
Waarom hanteert Rutgers geen gezond tweesporenbeleid in relatie tot sexting?Video19.02.2024
Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal
Marketing13.02.2024
Samen bouwen aan de liefde: dit is de Valentijnsdag Love Challenge
'De enige roos die nooit verwelkt’Online27.03.2023
Doe mee met de Alzheimer Challenge: leg 300 kilometer af in april
voor een toekomst zonder dementieGaming22.03.2023
Campagne #OneLove nu ook in FIFA 23
Alle spelers kunnen de actie supportenMedia22.03.2023
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play
"Voor elk merk het juiste speelveld"Marketing16.02.2023