Marketing01.02.2017

Kleenex geeft verkoudheidspakket weg aan de arme snotteraars


Op is op!

De griepepidemie houdt het land nog altijd in de ban, zoals wel vaker rond deze tijd van het jaar. Al acht weken lang snottert, snuit, hoest en proest Nederland heel wat af, in de hoop de verkoudheid snel achter zich te laten. Het heerst, zoals dat heet. Kleenex steekt een helpende hand uit naar alle verkouden pechvogels met een twitter-actie: iedereen die in een tweet laat weten verkouden of grieperig te zijn, krijgt van Kleenex gratis een opbeurend verkoudheidspakket thuisgestuurd. Sympathiek!

Snel lekker in je vel

Ben je dus #ziek #nietlekker #snotterig of #grieperig? De komende drie weken steekt Kleenex verkouden twitteraars een hart onder de riem met een uitgebreid “feel better” pakket. Iedereen die twittert over zijn verkoudheid met vermelding van de bovenstaande hashtags wordt door het Kleenex Helpt-team verrast met een persoonlijk berichtje. Na het achterlaten van de persoonlijke gegevens ontvangt de zieke een prachtpakket thuis, althans zolang de voorraad strekt.

Het hele pakket, speciaal voor iedereen die de holtes niet onder controle krijgt.
Het hele pakket, speciaal voor iedereen die de holtes niet onder controle krijgt.

What’s in the box?

Ze hebben bij Kleenex aan alles gedacht: naast de onontbeerlijke Balsam zakdoeken (met extra balsem tegen de bekende schrale neus) maken ook een vijfdaagse weerstandskuur van Roter, een Eucerin lippenbalsam, Ricola kruidenpastilles en Kneipp Adem Vrij douchegel deel uit van de verrassing. Als het dan nog niet goed komt met je verkoudheid wordt het misschien tijd om naar de dokter te gaan…

[Afbeeldingen © Kleenex]

...

Verder lezen over Campagne

Of je die jackpot nou wint of niet: wees een Winner Man

Bijna iedereen heeft wel een antwoord als je hem vraagt wat hij of zij zou doen met 120 miljoen, maar niemand vraagt wat je nu doet om je een winnaar te voelen. Wat als je dat wel doet?

Entertainment04.06.2024

Of je die jackpot nou wint of niet: wees een Winner Man

​Versturen van intieme beelden loopt in 1 op de 50 gevallen verkeerd af

Het gegeven dat diefstal fout is en dat de dief daarvoor bij uitstek verantwoordelijk is, zorgt dat er soms voor dat jij alles maar gerust laat slingeren, jij jouw ramen niet langer sluit en jij jouw voor- en achterdeur...

Online22.02.2024

​Versturen van intieme beelden loopt in 1 op de 50 gevallen verkeerd af

Waarom hanteert Rutgers geen gezond tweesporenbeleid in relatie tot sexting?
Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal

Vandaag is er een nieuwe (video)podcast beschikbaar gekomen waarin voormalig bondscoach Louis van Gaal voor het eerst in lange tijd een interview geeft. Van Gaal gaat voor de Podcast-serie Lichtpuntjes (van SIRE) in ges...

Video19.02.2024

Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal

​Samen bouwen aan de liefde: dit is de Valentijnsdag Love Challenge

In aanloop naar Valentijnsdag lanceerde Intertoys vanuit hartje Rotterdam zijn eerste social campagne gericht op volwassenen, de Love Challenge. In een speciale bloemenkas voor de markthal in Rotterdam, ondergaan koppels...

Marketing13.02.2024

​Samen bouwen aan de liefde: dit is de Valentijnsdag Love Challenge

'De enige roos die nooit verwelkt’
Doe mee met de Alzheimer Challenge: leg 300 kilometer af in april

Op 1 april gaat de derde editie van de Alzheimer Challenge van start. Deelnemers worden uitgedaagd om gedurende de maand april 300 kilometer af te leggen om aandacht te creëren voor Alzheimer, een ziekte die in Nederlan...

Online27.03.2023

Doe mee met de Alzheimer Challenge: leg 300 kilometer af in april

voor een toekomst zonder dementie
Campagne #OneLove nu ook in FIFA 23

EA Sports heeft in samenwerking met verschillende competitiepartners een reeks in-game kits gelanceerd met krachtige boodschappen over het uitbannen van racisme en discriminatie in het voetbal, zowel op als buiten het ve...

Gaming22.03.2023

Campagne #OneLove nu ook in FIFA 23

Alle spelers kunnen de actie supporten
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play

Het branded content en partnerships-team van Havas+Lemz lanceert Havas Play. Dit gloednieuwe label dat wereldwijd gelanceerd wordt, bouwt betekenisvolle relaties tussen merken en mensen op het snijvlak van entertainment,...

Media22.03.2023

Havas+Lemz breidt uit met Havas Play

"Voor elk merk het juiste speelveld"
ChatGPT door KLM gebruikt in Valentijnsdagcampagne

KLM heeft deze week als eerste luchtvaartmaatschappij ChatGPT, het geavanceerde taalmodel (software GPT-3.5) van OpenAI, toegevoegd als onderdeel van een communicatiecampagne. Valentijnsdag Op 14 februari lanceerde...

Marketing16.02.2023

ChatGPT door KLM gebruikt in Valentijnsdagcampagne

resultaten zijn positief