Annemerel schrijft op haar eigen lifestyle blog en werkt daarnaast als freelance redacteur. Je maakt haar blij met goed eten, nieuwe gadgets en hardlopen
We blijven fan van de marketingacties van IKEA. BookBook, Een interieur ontwerper vinden via Pinterest, Een website op Instagram, slapen via Airbnb.. En nu weer een uitnodiging naar 149 journalisten, voor de opening van een nieuwe IKEA winkel in Kroatië.
Het Kroatische marketingbureau I TO NIJE SVE! wilde de journalisten alvast een kleine experience van de winkel te geven voordat zij de winkel gingen bezoeken. Hoe ze dat deden? Met iets dat je misschien nog wel kent uit de kleuterklas, een kijkdoos.
Voor deze campagne weer IKEA dus net als voor de BookBook campagne weer moderne technologie. Dat maakt IKEA’s campagnes zo goed. Ze zijn niet alleen online erg sterk, ook zonder internet weten ze toch weer te verrassen. Hoewel ze dan wel weer het internet nodig hebben om de campagnes viraal te laten gaan, maar dat terzijde.
Verder lezen over Ikea
Marketing01.09.2024
IKEA laat mensen in pyjama opdraven voor korting
Online27.08.2024
IKEA test een eigen marktplaats voor gebruikte meubels
Marketing10.06.2024
IKEA rekruteert Roblox-spelers als virtuele medewerkers
Gadgets29.04.2024
IKEA komt met een thuiswerkplek die ook echt handig is
Gaming16.04.2024
Het nieuwe gamingmeubel van IKEA klap je gewoon weg
Gadgets10.11.2023
Led-strips: 5 x leuke dingen waarvoor je ze kunt gebruiken
Nieuws27.07.2023
IKEA bestaat 80 jaar: 8 bijzondere wetenswaardigheden
Online03.05.2023