De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
In de grote steden is waar het in ons land gebeurt, daar moet je zijn voor de nieuwste ontwikkelingen en groeien nieuwe ideeën uit tot trends. Stedelingen zijn over het algemeen creatiever en staan meer open voor nieuwe dingen. Daarom is het zo bijzonder dat veel mensen in de stad – en dan met name mannen – vast blijven houden aan hun vertrouwde plekken: een vaste stamkroeg voor een biertje, altijd eten bij hetzelfde restaurant. Heineken wil daarom mannen inspireren om het nieuwe avontuur te zoeken, in hun eigen vertrouwde stad. Open de fles, open de stad!
In deel 1 van
deze campagne zag je rapper Sef die in ‘Open Amsterdam’ de verborgen parels van zijn stad liet zien. The next stop van Heinekens Cities of the World is Rotterdam, waar voormalig Jakhals Sjoerd van Oortmerssen je meeneemt op reis door de Maasstad.
Rotterdam is hotter than ever. Rough Guide, een van de meest vooraanstaande reisgidsen ter wereld, zette de stad in een top 10 van steden die je móet bezoeken en ook The New York Times is lyrisch over ‘Manhattan aan de Maas’. In de video zie je twee jongens die op typisch Rotterdamse wijze de stad ontdekken en zich gaandeweg ontpoppen tot een echte Man of the World. Aan het einde wacht de mannen nog een unieke afsluiter!
Om een ode te brengen aan grote wereldsteden is het bekende Heineken bier nu in 6 speciale cities edition flessen verkrijgbaar. Met de unieke code op iedere fles maakt iedereen nu kans op ook een reis van 72 uur die je nooit meer zult vergeten in één van de wereldsteden New York, Shanghai, Berlijn, Rio de Janeiro, Londen en Sydney. Dus: Open de fles, open de stad. Cheers!
Verder lezen over Heineken
Automotive24.08.2024
Max Verstappen start de online game competitie Player 0.0
Gamification ingezet voor aandacht verantwoord alcoholgebruikMobile17.04.2024
Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone
Advertising14.07.2021
Heineken’s pro-vaccinatiereclame krijgt veel kritiek
Marketing17.06.2021
Bottlegate op EK: voetballers boycotten Coca-Cola en Heineken
Wat is er aan de hand?Nieuws11.03.2020
Borrelen met collega’s? Goed voor de sfeer & voor de bedrijfsresultaten
ook voor de bedrijfsresultatenOnline07.06.2019
“Hey Google, doe mij maar ijskoud bier binnen 60 minuten”
Marketing21.04.2017
KLM scoort een Grand SpinAward
En 33 andere winnaars!Nieuws29.03.2017