De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
De Heineken Cities of the World campagne is bedoeld om mannen te inspireren om op ontdekking te gaan in hun eigen stad, naar de verborgen pareltjes, om zo nieuwe avonturen te beleven.
Open Amsterdam
Onderstaande video laat zien dat er ook in Nederlandse steden vele avonturen te beleven zijn. Het maakt niet uit in welke stad je ook komt, er zijn altijd genoeg plekken te vinden die je nog niet kende of waar je nog nooit eerder bent geweest.
De eerste video in deze serie is Amsterdam. Aan de hand van rapper Sef, een expert van Amsterdam bij uitstek, worden twee nietsvermoedende jongens die werkelijk niet weten wat hun te wachten staat worden langs de tofste, nieuwste en coole plekken van Amsterdam geleid. Met behulp van een stapeltje business cards en wachtwoorden moeten ze deze locaties zelf zien te vinden en ontdekken. Elke locatie herbergt verrassingen waarbij de jongens worden getest op hun vindingrijkheid, spontaniteit of stalen zenuwen. Aan het eind wacht hun nog een grote verrassing.
Wil je zelf mee doen met deze te gekke campagne, ga dan nu naar
de actiesite waar je alleen je geboortedatum nog moet invullen, wat daarna komt … laat je verrassen!
Verder lezen over Heineken
Automotive24.08.2024
Max Verstappen start de online game competitie Player 0.0
Gamification ingezet voor aandacht verantwoord alcoholgebruikMobile17.04.2024
Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone
Advertising14.07.2021
Heineken’s pro-vaccinatiereclame krijgt veel kritiek
Marketing17.06.2021
Bottlegate op EK: voetballers boycotten Coca-Cola en Heineken
Wat is er aan de hand?Nieuws11.03.2020
Borrelen met collega’s? Goed voor de sfeer & voor de bedrijfsresultaten
ook voor de bedrijfsresultatenOnline07.06.2019
“Hey Google, doe mij maar ijskoud bier binnen 60 minuten”
Marketing21.04.2017
KLM scoort een Grand SpinAward
En 33 andere winnaars!Nieuws29.03.2017