Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
Etienne de Crécy, zo’n beetje de grondlegger van de Franse house-scene, heeft een cool nieuw interactief concept voor zijn single Hashtag My Ass bedacht waarbij iedere Instagram–gebruiker een eigen videoclip kan samenstellen. En dat gaat makkelijker dan je dacht.
Een van de nummers van zijn album Super Discount 3, dat ergens in de herfst wordt gelanceerd is Hashtag My Ass. Nou hoef je niet direct naar een tattoo-shop te rennen om een hashtag te laten plaatsen maar gewoon even naar de website www.hashtagmyass.com gaan.
Daar kun je inloggen met je Instagram-account. Hierna stelt de site automatisch een clip samen, bestaande uit je eigen afbeeldingen vanuit je Instagram account. Afbeeldingen met de hashtag #superdiscount krijgen voorrang.
Na dat je dit gedaan gedaan hebt kun je jezelf terug zien in een unieke videoclip.
Verder lezen over Viral Marketing
Marketing01.09.2024
IKEA laat mensen in pyjama opdraven voor korting
Marketing21.08.2024
HEMA is nu ook aanwezig in Fortnite met SLAYMA
Marketing30.04.2024
Gaat gadgetmerk Insta360 te ver met contentmakers?
Mobile17.04.2024
Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone
Advertising15.04.2024
Bijzondere marketingcampagne McDonald’s: billboard ruiken
Marketing23.02.2024
Paarse koeien willen Tony’s Chocolonely verbieden in Duitsland
Events11.10.2023
5 x waarom bedrijven zich allemaal storten op ADE
Marketing18.08.2023