06.12.2014
Marketing

Hartverwarmende campagne van Zürich Insurance

By: Henk de Hooge

BlogMarketing

Wat doe je met iets waar je heel erg zuinig op bent? Daar zorg je erg goed voor. Althans, dat vinden ze bij de Zwitserse verzekeringsmaatschappij Zürich Insurance. De nieuwe campagne van de verzekeringsmaatschappij is hartverwarmend.

Wanneer de winter eindigt en overgaat in de lente smelt de sneeuw en daarmee ook de sneeuwpoppen. Maar niet in het Zwitserse dorpje uit deze video. Daar worden de sneeuwpoppen aan het eind van het seizoen opgehaald en gebracht naar een plek waar ze veilig bewaard worden. 

Mooie campagne die perfect past bij het seizoen en leuk inspeelt op de populaire Disney film Frozen. Eén van de karakters uit de film is sneeuwman Olaf  die sneeuw en kou nodig heeft om te overleven (alleen heeft ‘ie dat zelf niet helemaal door). 

https://youtube.com/watch?v=T1UQaW8uDTU%3Ffeature%3Doembed

Share this post