Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
Wat doe je met iets waar je heel erg zuinig op bent? Daar zorg je erg goed voor. Althans, dat vinden ze bij de Zwitserse verzekeringsmaatschappij Zürich Insurance. De nieuwe campagne van de verzekeringsmaatschappij is hartverwarmend.
Wanneer de winter eindigt en overgaat in de lente smelt de sneeuw en daarmee ook de sneeuwpoppen. Maar niet in het Zwitserse dorpje uit deze video. Daar worden de sneeuwpoppen aan het eind van het seizoen opgehaald en gebracht naar een plek waar ze veilig bewaard worden.
Mooie campagne die perfect past bij het seizoen en leuk inspeelt op de populaire Disney film Frozen. Eén van de karakters uit de film is sneeuwman Olaf die sneeuw en kou nodig heeft om te overleven (alleen heeft ‘ie dat zelf niet helemaal door).
Verder lezen over Campagne
Entertainment04.06.2024
Of je die jackpot nou wint of niet: wees een Winner Man
Online22.02.2024
Versturen van intieme beelden loopt in 1 op de 50 gevallen verkeerd af
Waarom hanteert Rutgers geen gezond tweesporenbeleid in relatie tot sexting?Video19.02.2024
Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal
Marketing13.02.2024
Samen bouwen aan de liefde: dit is de Valentijnsdag Love Challenge
'De enige roos die nooit verwelkt’Online27.03.2023
Doe mee met de Alzheimer Challenge: leg 300 kilometer af in april
voor een toekomst zonder dementieGaming22.03.2023
Campagne #OneLove nu ook in FIFA 23
Alle spelers kunnen de actie supportenMedia22.03.2023
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play
"Voor elk merk het juiste speelveld"Marketing16.02.2023