Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Het winkelend publiek in Berlijn werd verleid door de goedkope shirts in de automaat die midden in het winkelgebied stond. De shirts die erin zitten kosten namelijk slechts 2 euro. Maar op het moment dat men interesse toont en een shirt wilt kopen gebeurt er iets onverwachts. De automaat begint namelijk beelden te vertonen van mensen die onder erbarmelijke situaties aan het werk zijn. 16 uur per dag werken, 0,13 cent per uur verdienen en nog meer van deze schrijnende teksten komen er voorbij. Na het zien van de video krijgen de potentiele kopers de keus om het shirt voor 2 euro aan te schaffen of hun 2 euro te doneren voor de mensen die onder deze omstandigheden moeten werken. Het resultaat is verrassend.
Verder lezen over Viral Marketing
Marketing01.09.2024
IKEA laat mensen in pyjama opdraven voor korting
Marketing21.08.2024
HEMA is nu ook aanwezig in Fortnite met SLAYMA
Marketing30.04.2024
Gaat gadgetmerk Insta360 te ver met contentmakers?
Mobile17.04.2024
Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone
Advertising15.04.2024
Bijzondere marketingcampagne McDonald’s: billboard ruiken
Marketing23.02.2024
Paarse koeien willen Tony’s Chocolonely verbieden in Duitsland
Events11.10.2023
5 x waarom bedrijven zich allemaal storten op ADE
Marketing18.08.2023