Marloes is oprichter en editor in chief van Travelvalley. Ze schreef ook de boeken Bucketlist Reizen, Bucketlist Stedentrips en Waanzinnige Roadtrips. Ze is gek op schrijven, reizen en hardlopen. E-mail: marloes@travelvalley.nl
Tijdens de sportzomer van 2016 klappen we wat af. Tijdens het EK Voetbal hadden we het nog vrij rustig maar de afgelopen weken tijdens de Tour de France konden de handen al wat vaker op elkaar voor de Nederlandse wielrenners. Het was echter allemaal een opwarmer voor wat komen gaat: de Olympische Spelen in Rio de Janeiro. Vanaf 6 augustus komen de Nederlandse toppers in actie die allemaal voor goud gaan. En met Dafne Schippers, Ranomi Kromowidjojo en de Hockey-dames hopen we toch zeker wel wat goud binnen te halen. Klappen met een biertje in je hand gaat echter niet zo goed en daarom komt Heineken met iets heel handigs: de klap mee-daille.
Klap mee-daille
Op Facebook heeft de video van de klap mee-daille al een heleboel likes en iedereen wil er natuurlijk eentje hebben. Maar dat is niet voor iedereen weggelegd, zo laat Heineken weten. “Alleen in het Holland Heineken House voor echte oranje fans die de Chief Oranje Officer heel lief aankijken“.
Verder lezen over Heineken
Automotive24.08.2024
Max Verstappen start de online game competitie Player 0.0
Gamification ingezet voor aandacht verantwoord alcoholgebruikMobile17.04.2024
Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone
Advertising14.07.2021
Heineken’s pro-vaccinatiereclame krijgt veel kritiek
Marketing17.06.2021
Bottlegate op EK: voetballers boycotten Coca-Cola en Heineken
Wat is er aan de hand?Nieuws11.03.2020
Borrelen met collega’s? Goed voor de sfeer & voor de bedrijfsresultaten
ook voor de bedrijfsresultatenOnline07.06.2019
“Hey Google, doe mij maar ijskoud bier binnen 60 minuten”
Marketing21.04.2017
KLM scoort een Grand SpinAward
En 33 andere winnaars!Nieuws29.03.2017