Game-enthousiast, tech blogger en presentator. Was ooit rockster. Local celebrity in Limburg maar ziet graag veel van de wereld. Er zijn niet genoeg kattenGIFjes in de wereld.
Chuck Taylors All Stars blijken zo’n beetje de meest tijdloze schoenen ooit te zijn. Een paar Chucks is al tientallen jaren cool en maker Converse wil dat eens in de zoveel tijd weer onder de aandacht brengen. Deze campagne doet dat met nieuwe iconen als actrice Millie ‘Eleven’ Bobby Brown, rapper Vince Staples, Game of Thrones-ster Maisie Williams en model Winnie Harlow. De laatste video in de campagne, genaamd Forever Chuck, zet de punt achter een aantal eerder verschenen video’s.
Heroes in Chucks
Converse zet de All Stars op deze manier opnieuw in de markt voor een nieuwe generatie terwijl ze ook niet bang zijn om terug te grijpen naar historische helden die de sneakers al droegen. Kijk vooral naar de onderstaande video van Stranger Things’ Millie Bobby Brown die vertelt hoe haar helden van vroeger (in zoverre je daar op haar leeftijd van kan spreken) al Chucks droegen.
Doelgroep
Het rijtje namen dat in de campagne, die door Anomaly werd gerund voor Converse, langskomen is niet verkeerd. De brede doelgroep die wordt aangesproken door All Stars komt zo naar voren, al blijft het toch een merk dat met creativiteit en jeugd wordt geassocieerd.
Wie werkten er allemaal mee? Hier is de complete lijst: Olly Alexander, Keith Ape, Millie Bobby Brown, Jordan Clarkson, Gucci Gang, Lukas Ionesco, Last Night in Paris, Salem Mitchell, Sean Pablo, Marissa Seraphin, Yara Shahidi, Rejjie Snow, Vince Staples, Maisie Williams en Winnie Harlow.
[Afbeeldingen © Converse]
Verder lezen over Campagne
Entertainment04.06.2024
Of je die jackpot nou wint of niet: wees een Winner Man
Online22.02.2024
Versturen van intieme beelden loopt in 1 op de 50 gevallen verkeerd af
Waarom hanteert Rutgers geen gezond tweesporenbeleid in relatie tot sexting?Video19.02.2024
Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal
Marketing13.02.2024
Samen bouwen aan de liefde: dit is de Valentijnsdag Love Challenge
'De enige roos die nooit verwelkt’Online27.03.2023
Doe mee met de Alzheimer Challenge: leg 300 kilometer af in april
voor een toekomst zonder dementieGaming22.03.2023
Campagne #OneLove nu ook in FIFA 23
Alle spelers kunnen de actie supportenMedia22.03.2023
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play
"Voor elk merk het juiste speelveld"Marketing16.02.2023