Brett houdt van het creëren van creatieve social posts, inspirerende blogs, toffe nieuwsbrieven en SEO-teksten. Ze is Google Analytics fan en vindt het leuk om (strategische) online marketing plannen te ontwikkelen voor klanten. Verder is ze verslaafd aan reizen, sporten, series en sociale media. Daarnaast heeft ze twee mega mainecoons én is ze in te huren als oppas-poezenmoeder.
Wist je dat er ieder jaar voor de fashion-industrie meer dan 1 miljard dieren worden geslacht? De dieren worden onder hele slechte condities gevangen gehouden totdat het einde daar is. Slangen en hagedissen worden levend gevild, omdat mensen denken dat het leer zo soepeler blijft. Jonge lammetjes worden levend gekookt om handschoenen van te maken. Allemaal om van het leer luxe producten te maken zoals handtassen, leren jassen en portemonnees. Tijd om dat te veranderen en mensen hiervan bewust te maken vonden de Aziatische bedrijven Ogilvy & Mather Advertising Bangkok en PETA Asia.
Bizarre marketingcampagne
De twee bedrijven bedachten daarom een wel hele bizarre marketingcampagne. In één van de meest trendy winkelcentra in Bangkok openden zij een pop-up store. In de winkel plaatsten zij op het eerste gezicht vrij normale luxe leren producten. Máár de inhoud bleek toch wel iets heel gruwelijks te bevatten!
Behoorlijke wake-up call!
De inhoud bestond namelijk uit (let op: nep!) dierenvlees, bloed en zelfs een kloppend hart! De winkelende mensen in de pop-up store deinsden er in ieder geval behoorlijk voor terug en kregen de schrik van hun leven. Dit is pas een wake-up call te noemen! Oordeel zelf en bekijk het onderstaande filmpje en foto’s.
Wat vind jij van deze campagne?
Verder lezen over Campagne
Entertainment04.06.2024
Of je die jackpot nou wint of niet: wees een Winner Man
Online22.02.2024
Versturen van intieme beelden loopt in 1 op de 50 gevallen verkeerd af
Waarom hanteert Rutgers geen gezond tweesporenbeleid in relatie tot sexting?Video19.02.2024
Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal
Marketing13.02.2024
Samen bouwen aan de liefde: dit is de Valentijnsdag Love Challenge
'De enige roos die nooit verwelkt’Online27.03.2023
Doe mee met de Alzheimer Challenge: leg 300 kilometer af in april
voor een toekomst zonder dementieGaming22.03.2023
Campagne #OneLove nu ook in FIFA 23
Alle spelers kunnen de actie supportenMedia22.03.2023
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play
"Voor elk merk het juiste speelveld"Marketing16.02.2023