Marketing10.03.2015

Dikke pret met deze Pre-Roll ad!


Geico speelt op een leuke manier in op Pre-Roll ads

We zien de laatste steeds vaker Pre-Roll Ads voorbij komen op het internet. Zeker op YouTube blijft dit nog altijd toenemen. Eerst een advertentie kijken en dan pas doorgaan naar wat je werkelijk wilt zien. Nadeel alleen, ze halen vaak het bloed onder je nagels vandaan!

Deze adverteerder speelde leuk in op deze manier van adverteren. Ze hebben ook filmpjes gemaakt, maar na een paar seconden ‘bevriezen’ de acteurs als het waren en stopt het filmpje. Het beeld loopt nog wel door en je ziet de acteurs met hun ogen knipperen, maar verder gebeurt er weinig.

Origineel

Een originele manier van het bedrijf
Geico om te laten zien dat ze ook niet zo van die Pre-Roll filmpjes houden, maar ze tegenwoordig wel moeten om hun klanten te bereiken. Deze commercials zijn zelfs nog leuk om naar te kijken ondanks dat er verder niks gebeurd. Want het is ontzettend lastig voor de mensen in het filmpje om een minuut lang stil te staan.

Watch en enjoy!

Jeroen de Hooge

Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.

...

Verder lezen over Online Advertising

Threads start binnenkort met het tonen van advertenties

Niet meer slechts hersenspinsels: nu begint Meta het serieuzer aan te pakken. Threads start binnenkort met het tonen van advertenties.

Social Media14.11.2024

Threads start binnenkort met het tonen van advertenties

YouTubers boos omdat hun stemmen worden gestolen door AI

Als AI je stem kan nadoen voor het inspreken van een advertentie dan is dat natuurlijk heel handig: scheelt je werk. Maar dan moet je wel weten dat het gebeurt.

Artificial Intelligence15.10.2024

YouTubers boos omdat hun stemmen worden gestolen door AI

Iedereen duikt op de AI-advertenties: dit is waarom

Advertenties opstellen met AI, over campagnes brainstormen met AI, maar nu kunnen we ook van kop tot staart marketingcampagnes plannen.

Advertising08.10.2024

Iedereen duikt op de AI-advertenties: dit is waarom

Marketeer, je krijgt meer controle over Google Ads-campagnes

Volgens Google geven AI-gestuurde Google Ads campagnes betere resultaten voor kleine en grote bedrijven. Maar die bedrijven hebben wel wat te zeggen over de werking van die AI-advertenties en willen graag meer controle.

Marketing18.09.2024

Marketeer, je krijgt meer controle over Google Ads-campagnes

Netflix Basic verdwijnt in verschillende landen

In Nederland hebben we nog geen advertentie-abonnement, maar in sommige andere landen wel. Het Verenigd Koninkrijk en Canada zijn landen waar mensen kunnen Netflixen zonder dat ze zich blauw betalen, omdat ze dan wat reclame krijgen voorgeschoteld. Een handig abonnement als je minder kwijt wil zijn aan de streamingdienst, maar het komt ook met een groot nadeel: Basic gaat verdwijnen.

Entertainment29.08.2024

Netflix Basic verdwijnt in verschillende landen

Waarom de Tel Sell-manier stiekem toch wel werkt

Tel Sell mag dan worden weggezet als iets dat maar tacky is, het is wel enorm effectief. Sommige Tel Sell-trucjes ken je waarschijnlijk wel, zoals zorgen dat handen het product aanraken en dat iets heel snel voor elkaar is. Het is allemaal moeiteloos, het voelt goed, het ziet er lekker uit: is het het verkopen van rommel of het naar een hoger niveau tillen van verleiding? Die Tel Sell-manier kun je ook heel goed toepassen op jouw klanten.

DC Business07.08.2024

Waarom de Tel Sell-manier stiekem toch wel werkt

Adform komt met op AI-gebaseerde contextual targeting

Adform kondigt een exclusieve samenwerking aan met Cognitiv, wereldwijd een van dé leveranciers van deep learning AI voor marketeers. Samen zullen zij Cognitivs GPT AI-gebaseerde contextuele targeting beschikbaar stellen in de belangrijkste Europese talen. Dankzij de samenwerking kunnen adverteerders in Europa nu voor het eerst gebruikmaken van GPT AI-gebaseerde contextual targeting.

Advertising02.07.2024

Adform komt met op AI-gebaseerde contextual targeting

AI heeft een gigantische impact op de werking van Google Ads

Laten we het even hebben over ons zoekgedrag in Google en de effecten daarvan als we de zoekmachine minder gaan gebruiken. In een tijdperk van AI lijkt dat misschien vanzelfsprekend al is daar nog niet echt bruikbare data over beschikbaar.

Advertising25.06.2024

AI heeft een gigantische impact op de werking van Google Ads

Verder lezen over Preroll

YouTube introduceert skippable Pre-Roll Ads, de kijker beslist!

Google introduceert ook in Nederland skippable pre-roll advertenties voor YouTube. Met dit advertentieformaat beslist de kijker zelf of hij de pre-roll advertenties (reclame voorafgaand aan een video) in YouTube videos w...

Technology18.02.2011

YouTube introduceert skippable Pre-Roll Ads, de kijker beslist!

Youtube start met test pre-roll-advertenties

YouTube kondigt deze week een test aan die een aantal Nederlandse content partners in staat stelt om pre-roll advertenties (reclame voorafgaand aan een video) te testen door ze voor hun professionele content af te laten...

Advertising26.05.2009

Youtube start met test pre-roll-advertenties

Van mediatitels naar mediamerken

Geld verdienen met een website. Veel uitgevers worstelen hiermee. Sluitende business modellen voor online media zijn schaars, maar waarom moet het geld per definitie online worden verdiend? Met een vriendin die werkt bij...

Media17.05.2009

Van mediatitels naar mediamerken

Videogebruik kranten stijgt spectaculair

Dalende inkomsten dwingen veel kranten om te besparen. Er zijn er zelfs die de papieren versie hebben geschrapt en enkel online verdergaan. Nou is dat helemaal geen slechte keuze. Want vooralsnog lijkt online video de en...

Video20.04.2009

Videogebruik kranten stijgt spectaculair

Interview met Marc van der Chijs van Spill Group

Vandaag was het China Innovatie reis gezelschap op bezoek bij Spill Group Asia en zij spraken daar met CEO Marc van der Chijs en Thijs Bosma over online gaming, businessmodellen, de advertentiemarkt in China, hoe je om m...

Gaming01.04.2008

Interview met Marc van der Chijs van Spill Group

SpinAwards: Adverteren in online video is effectief

Zojuist is de presentatie van Microsoft, RTL, Universal Media en Metrix Lab afgerond Hier werden cijfers van het eerste grote Nederlandse onderzoek met betrekking tot adverteren in combinatie met online video bekend gema...

Events20.03.2008

SpinAwards: Adverteren in online video is effectief