De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Tijdens de uitreiking van de Dialogue Marketing Awards van DDMA en DeMeter is Richard Brandhorst (Air Miles) uitgeroepen tot Dialogue Marketeer of the Year. Annefloor Samsom (UPC) ontving de prijs voor Dialogue Marketing Talent of the Year. Deze awards worden ieder jaar uitgereikt aan professionals die zich op positieve wijze hebben onderscheiden in de marketingbranche.
Anders denken en doen bij Air Miles
Richard Brandhorst is Manager Direct Marketing & Customer Insights bij Loyalty Management Netherlands B.V. (Air Miles). Volgens vakjuryvoorzitter Frans Reichardt verdient hij de titel omdat hij aan de basis heeft gestaan van een enorme draai in denken en doen bij Air Miles.
“Onder Richards leiding wordt nu vol ingezet op profiel- en gedraggestuurde communicatie met de Air Miles-spaarder, gebaseerd op optimale personalisatie en relevantie voor de spaarder.”
Een multichannel aanpak voor UPC
Annefloor Samsom is Segment Manager en Social Media Advisor a.i. bij UPC. Zij ontvangt de talentprijs omdat de vakjury in haar een jonge professional ziet die, in een organisatie waar velen geloven in het eigen kanaal, de waarde van een klantgerichte multichannel aanpak bewijst.
Frans Reichardt:
“Annefloors hoge organisatie-sensitiviteit helpt haar draagvlak te creëren en specialisten uit verschillende kanalen met elkaar te laten samenwerken om de klant optimaal te dienen.” Zelf zegt Annefloor geen mogelijkheid onbenut te laten om voor UPC tot klantinzichten te komen: “De technologie brengt klantinzichten binnen bereik van elke marketeer. Het is de marketeer die het verschil maakt en bepaalt wat je ermee kunt.”
Overige genomineerden
De jury prijst ook de overige genomineerden. Voor de Dialogue Marketeer of the Year Award zijn dat Richard Otto (Adformatie) en Marc Borgers (Borgers & Straathof). Tessa Hoddenbagh (ING) ontving een nominatie voor Dialogue Marketing Talent of the Year. Zij namen geen award mee naar huis, maar ontvingen uit handen van de jury een rapport met een analyse van hun kennis en kunde.
Verder lezen over Award
Artificial Intelligence09.10.2024
AI wint nu ook nog de Nobelprijs: twee zelfs
Gaming03.10.2024
De beste Nederlandse game van het jaar is uitgeroepen
Nieuws16.09.2024
Dronken wormen en dode vissen: de Ig Nobelprijzen zijn uitgereikt
Entertainment12.09.2024
8 momenten van de MTV VMA’s 2024 die je niet wil missen
Entertainment08.09.2024
SNL, Fallout: dit zijn de winnaars van de Emmy’s voor Creative Arts
Online04.07.2024
De allerlelijkste website van 2024 wil geen restyle
Online29.05.2024
Deze websites zijn genomineerd voor lelijkste website van het jaar
Mobile19.05.2024
30 grappige dierenfoto’s die kans maken op de Comedy Pet Awards 2024
Verder lezen over Dialoogmarketing
Marketing10.03.2023
Dit zijn de finalisten van de Beste Brabantse Marketeer van 2022
Technology17.05.2021
Alles over de nieuwe telecommunicatiewet die per 1 juli ingaat
Opt-in of opt-out?DC Business25.03.2020
Zo maak je een mooie marketing beursstand
Denk strategisch na bij het plannen van uw kraam op een beursSocial Media15.10.2018
Webcare op Twitter in Nederland is nog niet je van het
Onderzoek Digital Wizards vindt nog wel wat issuesMedia09.11.2017
Fresh Bridge vecht met #Stocktober tegen neppe stockfotografie
Marketing28.11.2014
De nominaties voor de Dialogue Marketing Awards 2015
Marketing22.09.2014
De sprekende waterfontein
Marketing03.10.2013