Annemerel schrijft op haar eigen lifestyle blog en werkt daarnaast als freelance redacteur. Je maakt haar blij met goed eten, nieuwe gadgets en hardlopen
Een leuke campagne van de “You Are What You Drink” organisatie: Drink Up. De campagne is bedoelt om mensen aan te sporen meer schoon water te drinken en gezondere keuzes te maken. Om deze boodschap te verspreiden hebben ze een unieke waterfontein gemaakt die tegen je praat wanneer er water tegen je lippen komt.
Wanneer het water de lippen raakt wordt er een signaal naar de speakers gezonden en begint er een stem te spreken. Hoe dat precies in zijn werk gaat zie je in onderstaande video.
Een mooi initiatief om mensen meer water te laten drinken. Sowieso is het plaatsen van de fontein met drinkwater midden in de stad een mooie ontwikkeling. Dat mogen ze op meer plekken in de wereld doen wat ons betreft.
Verder lezen over Dialoogmarketing
Marketing10.03.2023
Dit zijn de finalisten van de Beste Brabantse Marketeer van 2022
Technology17.05.2021
Alles over de nieuwe telecommunicatiewet die per 1 juli ingaat
Opt-in of opt-out?DC Business25.03.2020
Zo maak je een mooie marketing beursstand
Denk strategisch na bij het plannen van uw kraam op een beursSocial Media15.10.2018
Webcare op Twitter in Nederland is nog niet je van het
Onderzoek Digital Wizards vindt nog wel wat issuesMedia09.11.2017
Fresh Bridge vecht met #Stocktober tegen neppe stockfotografie
Marketing10.01.2015
Dialogue Marketing Awards 2015 voor Air Miles en UPC
Richard Brandhorst is Dialogue Marketeer of the Year & Annefloor Samsom Dialogue Marketing Talent of the Year!Marketing28.11.2014
De nominaties voor de Dialogue Marketing Awards 2015
Marketing03.10.2013