Vandaag is bekendgemaakt welke marketeers kans maken op de Dialogue Marketing Awards van 2015. Richard Brandhorst (Airmiles), Marc Borgers (Borgers & Straathof) en Richard Otto (Adformatie) maken kans om Dialogue Marketeer of the Year te worden. Annefloor Samson (UPC) en Tessa Hoddenbagh (ING) zijn genomineerd voor Dialogue Marketing Talent. Beide awards worden op donderdag 8 januari uitgereikt.
Tijdens de jurydag vandaag beoordeelt de vakjury onder leiding van Frans Reichardt de genomineerde marketeers. Criteria voor het aanstormende marketingtalent zijn dat zij een toonbeeld is van de toekomstige generatie marketeers. Daarnaast mag ze niet ouder zijn dan 30 jaar en maximaal 5 jaar ervaring hebben in het vakgebied. De Dialogue Marketeer of the Year is een professional die zich in de afgelopen 12 maanden binnen het dialoogmarketingvak positief heeft onderscheiden. Hij kan aantoonbare resultaten laten zien die direct of indirect impact en uitstraling hebben op het hele vakgebied.
De prijswinnaars van dit jaar worden toegevoegd aan de lijst met marketeers die eerder een Dialogue Marketing Award in ontvangst mochten nemen. Vorig jaar werd Christiaan Koenders (ING) Dialogue Marketeer of the Year. Eerder werd deze award onder andere gewonnen door Joris Merks (Google) en Roy Scheerder (KLM). Yori Högemann (CloseAlert) won vorig jaar de Dialogue Marketing Talent Award.
Uitreiking
De winnaars van de Dialogue Marketing Awards zullen op donderdag 8 januari 2015 bekend worden gemaakt tijdens een feestelijke bijeenkomst, voorafgaand aan de traditionele nieuwjaarsborrel van DDMA en DeMeter, in Undercurrent te Amsterdam.