Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
Na een korte proefperiode is Wehkamp, de grootste internetthuiswinkel van Nederland, van start gegaan met chat-hulp voor bezoekers die op de website zijn en een vraag direct beantwoord willen hebben.
Wehkamp doet dat met Support Chat, een door het Nederlandse bedrijf LiveCom ontwikkelde toepassing die het mogelijk maakt dat de (aspirant)koper tijdens zijn verblijf op de Wehkamp-website rechtstreeks hulp krijgt van een chatmedewerker van de homeshopper .
Wehkamp gebruikt chat als extra servicekanaal naast het traditionele callcenter. De klanten kunnen op de chat-knop op de site klikken om een contact tot stand te brengen. De chat wordt beantwoord door customer service medewerkers die ook de e-mail beantwoorden.
Verder lezen over Chat
Social Media13.09.2024
Signal: We gaan helemaal niet in zee met WhatsApp
Mobile30.08.2024
Telegram in de problemen: dit is er allemaal gaande
Social Media28.06.2024
Instagram introduceert influencer-chatbots met Nederlands grapje
Gaming12.03.2024
Discord wordt nog meer een gameplatform
Online11.01.2024
Je kunt bij ChatGPT AI-chatbots shoppen voor allerlei functies
Welkom in de GPT StoreGaming02.01.2024
5 tips om meer uit je Discord-account te halen
Online20.11.2023
Coolblue integreert AI en komt met Chat G-Piet
Chat G-Piet strooit met gedichtjesOnline06.11.2023