Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
Brandactivation.nl is een nieuwe site met een database van de beste internationale marketingcases. Succescases van geïntegreerde campagnes met internet als basis. Iedere week worden verschillende nieuwe internationale marketingcases toegevoegd.
Cases uit alle werelddelen. Er staan nu 80 cases vermeld, volgend jaar moeten dat er 500 zijn. Een voorbeeld van een succescase op de site is de nieuwe Nokia game: 20 Lives. 20 dagen lang je fantasie laten prikkelen door het leven van een ander te ervaren. Via e-mail, sms en telefoon wordt je door het spel geloodst als ware het the real life .
Deze Nokia Game is wederom een voorbeeld van perfecte mediaintegratie met een hoofdrol voor het internet. Het integreren van online en offline communicatie blijkt steeds vaker een succesfactor te zijn voor de marketeer.
Onderzoek wijst uit dat mensen tussen 18 en 30 jaar gemiddeld 13 uur aan internet en 13 uur aan TV besteden. Deze verschuiving biedt veel kansen om online producties te broadcasten.
Verder lezen over Nokia
Mobile17.04.2024
Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone
Mobile28.11.2023
Het volgende retro Nokia mobieltje, de 2660 Flip
Voor wie effe niet online wil zijn, maar ook ideaal als eerste mobiel voor de kidsMobile20.10.2023
Het oude Nokia schrapt 14.000 banen
De Finnen moeten meer dan een miljard euro gaan bezuinigenGaming19.09.2023
Vijf klassieke spelletjes van vroeger die nog steeds leuk zijn
Mobile01.06.2023
Nokia blaast de 2660 clamshell uit 2007 nieuw leven in
Mobile04.04.2023
Het mobieltje ziet Abraham
Mobile16.03.2023
Komt er weer een high-end Nokia smartphone?
Technology27.02.2023