Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Het is bijna zover: op 29 en 30 juni vinden de Webwinkel Vakdagen weer plaats. Tijdens het grootste e-commerce event in de Benelux komen volop interessante en vooraanstaande sprekers vertellen over hun ervaringen. De markt voor online retail groeit al jaren en er zijn dan ook steeds meer succesvolle ondernemers die tijdens de Webwinkel Vakdagen hun opwachting maken. Je vindt ze op de beursvloer en kunt naar ze luisteren tijdens interessante keynotes. Waarin ze niet alleen vertellen over hun successen, ze delen ook meer over hun missers. Verkoop je producten of diensten online? Bezoek de Webwinkel Vakdagen gratis en mis de volgende 4 interessante keynotes niet!
1. RUMAG – Oprichter Danny Membre over successen en fuck-ups
De kans is groot dat je de slogans van RUMAG regelmatig voorbij zag komen de afgelopen jaren. Het bedrijf van oprichter Danny Membre wist zichzelf heel herkenbaar te maken met korte quotes in witte letters op een zwarte achtergrond. EN.HEEL.VEEL.PUNTJES. Op social media wordt RUMAG door meer dan een miljoen mensen gevolgd. Zij delen de quotes massaal, maar het succes ging niet alleen over rozen. RUMAG kwam een paar jaar geleden in zwaar weer terecht en over het vallen en opstaan vertelt Danny tijdens zijn keynote.
2. Omoda – Jan Baan over shopbeleving
Een webshop starten is allang niet meer uniek. Zeker in de fashionbranche is de concurrentie gigantisch. Omoda zag de online kansen al snel en startte een webshop toen de verkoop nog voor het allergrootste deel in de winkels plaatsvond. CEO Jan Baan vertelt tijdens zijn keynote over hoe het bedrijf zich online en offline staande houdt. Een tipje van de sluier: de persoonlijke online shopbeleving staat bij de fashion boutique centraal.
3. Media.Monks – Victor Knaap over het succes van het snelst groeiende bedrijf van Nederland
Digitaal productiebureau Media.Monks is het snelst groeiende bedrijf van ons land en daarover vertelt Victor Knaap tijdens zijn keynote. Zijn visie op het digitale landschap is vooruitstrevend. Het Nederlandse bedrijf is in 20 jaar tijd wereldwijd een bekende naam geworden. Mede-oprichter en CEO Victor heeft de afgelopen jaren gemerkt dat e-commerce, markering en IT nog te veel gescheiden werelden zijn. Dat moet en kan anders.
4. Valantic – Jurgen Jongejan over de customer journey
Het is niet de eerste keer dat Jurjen Jongejan van Valantic komt spreken tijdens de Webwinkel Vakdagen. Zijn vorige keynotes waren populair en we weten zeker dat hij ook tijdens deze sessie veel waardevolle informatie met bezoekers deelt. Als expert in digitale oplossingen en software weten ze bij Valantic inmiddels (bijna) alles over consumentenpsychologie. En hoe je dat kunt gebruiken om een succesvolle online customer journey op te zetten. Mis het niet! Deze inspirerende presentatie is exclusief voor bezoekers en wordt later niet online gedeeld.
Mis de Webwinkel Vakdagen niet en registreer je nu gratis. Kom netwerken, ontmoet branchegenoten en doe inspiratie op. Wil je helemaal bijblijven in de wereld van e-commerce? Kom dan langs op 29 of 30 juni in de Jaarbeurs in Utrecht.
[Fotocredits –
Gorodenkoff © Adobe Stock]
Verder lezen over Dropshipping
Online02.12.2022
Wat kost dropshipping en hoeveel kun je ermee verdienen?
Online25.10.2022
6x tips bij het kiezen van een e-commerce platform voor jouw dropshipping webshop
Online29.08.2022
Deze producten kun je beter niet dropshippen
Online11.07.2022
Tips voor het vinden van geschikte producten om te dropshippen
Online04.07.2022
6x tips voor een unieke dropshipping webshop
Marketing07.06.2022
Inspiratie opdoen op de Webwinkel Vakdagen: meld je nu aan
Marketing27.05.2022
Dropshipping-successen zijn er om te delen
Online16.05.2022
Dit zijn de nadelen van dropshippen
Verder lezen over E-Commerce
Online14.11.2024
In aanloop naar de feestdagen komt Sendcloud met WhatsApp Tracking
Online31.10.2024
Eerst checken, dan bestellen: Klik niet meteen op die bestelknop!
Nieuwe campagne tegen onbetrouwbare webshopsOnline23.09.2024
Producten EasyToys liggen nu ook in de schappen bij Kruidvat
Online04.09.2024
Consument is onvoldoende geïnformeerd over duurzaamheid van online winkelen
Online01.07.2024
Albert Heijn opent een nieuw gemechaniseerd Home Shop Center
en zet in op verdere groei e-commerceOnline27.06.2024
Catawiki komt met een ‘nu kopen’ functie
Daarmee skip je de veilingOnline17.06.2024
5 x waarom een goede verpakking telt bij webshops
Events30.05.2024
Een nieuwe editie van het Sprints & Sneakers Festival
A New Definition of GrowthVerder lezen over Online Shop
Online14.11.2024
Amazon komt met zijn eigen Temu-killer
Online14.11.2024
In aanloop naar de feestdagen komt Sendcloud met WhatsApp Tracking
Online08.11.2024
EU-toezichthouders eisen dat Temu zich aan de regels houdt
Online31.10.2024
Eerst checken, dan bestellen: Klik niet meteen op die bestelknop!
Nieuwe campagne tegen onbetrouwbare webshopsTechnology08.10.2024
Is de kassaloze supermarkt mislukt?
Online07.10.2024
Heb je een webwinkel, let dan goed op hoe je knoppen heten
Online24.09.2024
Dit is het verschil tussen Riverty en Klarna
Online23.09.2024
Producten EasyToys liggen nu ook in de schappen bij Kruidvat
Verder lezen over Webwinkel Vakdagen
Events18.08.2022
Succesvolle editie van de Webwinkel Vakdagen: 2 dagen vol inspiratie
Technology10.06.2022
De voordelen van bug bounty-programma’s voor kleine en grote bedrijven
Marketing07.06.2022
Inspiratie opdoen op de Webwinkel Vakdagen: meld je nu aan
Marketing12.05.2022
Bezoek de Webwinkel Vakdagen: 3 tips!
Events19.04.2022
Digitale ambities? De Webwinkel Vakdagen komen er weer aan
Marketing01.07.2021
Webwinkel Vakdagen Summer Edition: de line-up is compleet!
Events03.06.2021
Alle seinen staan op groen voor de Webwinkel Vakdagen Summer Edition
Grootste vakbeurs voor digital commerce gaat doorEvents06.02.2020