De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Isabel Thijssen, E-marketeer bij Oxxio, is eind vorige week tijdens ‘Digital Marketing in 1 Day’ uitgeroepen tot Digital Marketing Professional van het jaar. Thijssen ontving de award uit handen van Egbert Jan van Bel, kerndocent bij initiatiefnemer Beeckestijn Business School, waar alle genomineerden een digital marketing opleiding volgden. De jury selecteerde uit 160 digital marketing plannen 3 genomineerden. Naast Thijssen presenteerden Jorn Zijlstra, productmanager bij Noordhoff Health en Marlene Dekkers, marketingmanager bij Berkvens Dearsystemen, hun plannen tijdens het event.
Volgens de jury zette Thijssen in haar plan helder uiteen hoe je als energieleverancier, in een markt waarin prijs het belangrijkste concurrentievoordeel is, servicegerichtheid tot prioriteit kunt maken. “Tijdens de opleiding heb ik erg veel inspiratie opgedaan, waarmee ik direct aan de slag kon bij Oxxio,” aldus Thijssen. “In juli heb ik de opleiding met goed resultaat afgerond en ik vind het een eer dat ik heb gewonnen.”
Thijssen won de prijs vanwege de vele stappen die Oxxio al heeft gezet om het digital marketing plan te realiseren. Zo is de Oxxio app recentelijk uitgebreid met de mogelijkheid om simpele wijzigingen direct zelf door te voeren. Hierdoor ondersteunt de Oxxio app de hele customer journey.
“Deze prijs is een kroon op het harde werk van Isabel. Wij zijn dan ook uitermate trots,” zegt Frank Schmid, Directeur bij Oxxio. “We zijn voornemens het volledige plan door te voeren. Hierbij zal het optimaliseren en uitbreiden van de mobiele applicatie de boventoon voeren.”
Eerder dit jaar won Oxxio ook al de Digital Communication Award voor de gekozen online strategie.
Lees ook:
– Digital Marketing Professional van het jaar 2012
– Digital Marketing Professional van het jaar award 2011
© Fotolia