De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Welke marketeer en welk aanstormend Dialogue Marketing Talent hebben het afgelopen jaar een bijzondere prestatie geleverd op het gebied van dialoogmarketing? Wie toonden visie, creativiteit en resultaten? vanaf nu heeft iedereen uit de branche ruim een maand de tijd om kandidaten te nomineren die zich onderscheiden op het gebied van dialoogmarketing.
Op donderdag 9 januari worden het Dialogue Marketing Talent of the Year, de Dialogue Marketeer of the Year en de DM Oeuvre Prijs uitgereikt, voorafgaand aan de traditionele Nieuwjaarsborrel van DDMA en DeMeter.
[Afbeelding: © Dan Race – Fotolia.com]
Jury
Onder leiding van juryvoorzitter Frans Reichardt (Reichardt & Company) zal de vakjury de genomineerden toetsen op basis van criteria als bewezen prestaties, innovatie en onderscheidend vermogen. Zij bepalen wiens prestatie impact en uitstraling heeft op het hele vakgebied en wie de sleutel draagt tot het nieuwe marketingsucces. De “Dialogue Marketing Oeuvre Prijs” wordt door het DDMA bestuur toegekend.
DM Awards
Joris Heijltjes, voorzitter DeMeter: “Voor de 3e keer op rij worden de Dialogue Marketing Awards uitgereikt. Door de combinatie van 3 Awards bestrijken DDMA en DeMeter samen als het ware de hele levenscyclus van de Dialogue Marketeer. Dat gecombineerd met een feestelijke nieuwjaarsborrel is een niet te missen samenzijn binnen de branche.”
De lat ligt hoog
Wie heeft in de afgelopen 12 maanden het dialoogmarketing-vak positief op de kaart gezet en volgt onder andere Joris Merks (Google), Joris de Bruijne (Add to Favorites) en Roy Scheerder (Transavia) op?
Joris Heijltjes: “Het niveau van de genomineerden voor Dialogue Marketeer van het jaar was de voorgaande edities erg hoog. We gaan ervan uit dat op 9 januari ook weer Dialogue Marketing Talent op het podium te vinden is. Ook al ligt de lat hoog, er loopt veel nieuw talent rond in ons vakgebied dat erkenning, waardering en stimulering uit de branche verdient.”
Aanmelden
De juiste kandidaten kunnen natuurlijk het beste gekozen door vakgenoten. Nomineer dus nu jouw kandidaat voor Dialogue Marketeer of Dialogue Marketing Talent of the Year via dmawards.nl. Nomineren kan tot 8 november.
Verder lezen over 2014
Online31.01.2015
Infographic: 10 interessante internet-feitjes over 2014
Online13.01.2015
Een minuut op het internet [Infographic]
Wat plaatsen we allemaal online in 60 seconden?Online24.12.2014
De Dutchcowboys top 10 van 2014
Wat waren de best scorende artikelen van het afgelopen jaar!Social Media23.12.2014
Het allesomvattende social media lijstje van 2014!
Wat werd afgelopen jaar op Facebook, YouTube, Instagram en Twitter het meest bekeken?Online17.12.2014
Een jaaroverzicht om niet te vergeten
Entertainment17.12.2014
Final Cut 2014: 330 films in een supertrailer
Search16.12.2014
De populairste zoekopdrachten van 2014 – Google Year in Search
WK, Utopia, ebola, Tinder & Sven Kramer scoren hoog in Nederland.Social Media09.12.2014
Facebook kijkt terug op 2014
Wereldkampioenschap voetbal was het populairste onderwerp.Verder lezen over Dialoogmarketing
Marketing10.03.2023
Dit zijn de finalisten van de Beste Brabantse Marketeer van 2022
Technology17.05.2021
Alles over de nieuwe telecommunicatiewet die per 1 juli ingaat
Opt-in of opt-out?DC Business25.03.2020
Zo maak je een mooie marketing beursstand
Denk strategisch na bij het plannen van uw kraam op een beursSocial Media15.10.2018
Webcare op Twitter in Nederland is nog niet je van het
Onderzoek Digital Wizards vindt nog wel wat issuesMedia09.11.2017
Fresh Bridge vecht met #Stocktober tegen neppe stockfotografie
Marketing10.01.2015
Dialogue Marketing Awards 2015 voor Air Miles en UPC
Richard Brandhorst is Dialogue Marketeer of the Year & Annefloor Samsom Dialogue Marketing Talent of the Year!Marketing28.11.2014
De nominaties voor de Dialogue Marketing Awards 2015
Marketing22.09.2014