08.04.2005
Marketing

SpinAwards met een hoog HeinenQi gehalte

By: Henk de Hooge

BlogMarketing
1112917669spinawardsnight.jpg
1112917669spinawardsnight.jpg

De SpinAwards (bekijk onze foto’s) zitten erop. Vanavond werden in een bomvolle zaal van het INIT gebouw in Amsterdam de felbegeerde prijzen uitgereikt aan het creme de la crema van de Nederlandse bureau’s op het gebied van creativiteit en interactieve communicatie.

Dit jaar zou een alcoholproef van de jury echter op zijn plaats zijn geweest gezien het hoge biergehalte van de prijswinnaars. Ik zal het zeker checken want ik betwijfel echt of er tijdens de jurydagen iets anders is geschonken als Heineken, toeval bestaat immers niet 😉

Winston Gerschtanowitz rijkte op een vlotte en prettige wijze de SpinAwards in de volgende categorien uit aan:

Beste banner Goud: Iedereen is een Auto Trader (Auto Trader, .bone)

Beste website concept Goud: Beukenlaan35 (Tina/Sanoma Uitgevers, Pixelpixies) Zilver: BUUTVRIJ FOR LIFE (Buutvrij For Life, Rhinofly) Zilver: Surfbijbel.nl (Nederlands Bijbelgenootschap, Henk Dokter Creative Associates)

Beste mobiele concept Zilver: Nametones (Heineken Nederland BV, Qi) Zilver: 2GOTV, Nederlandse eerste mobiele tv-zender ( Vodafone, Media Republic)

Beste vrije interactieve concept Goud: Olaf & Otto (Heineken Nederland BV, Qi )

Beste online campagne Goud: Heineken EK campagne 2004 (Heineken Nederland BV, Qi) Zilver: BeerTender (Heineken Nederland BV, Qi)

Beste crossmedia campagne Zilver: CV – Vingers in de lucht (Stichting Consument & Veiligheid, TBWA Interaction Company) Zilver: AnderZorg Ziekenfonds (AnderZorg (Menzis), La Comunidad)

Publieksprijs beste online adverteerder Heineken

Publieksprijs beste website VARA Kassa

Innovatie niet uitgereikt

Share this post