Het jaar 2112 ligt nog ver in de toekomst. Misschien heb je jezelf wel eens afgevraagd hoe onze wereld er dan uit ziet? De voorwerpen van vandaag de dag zijn dan waarschijnlijk best bijzonder voor de mensen die dan leven. In het kader van het 100-jarig bestaan van het Nederlands Openluchtmuseum hebben zij besloten om in de toekomst, in plaats van het verleden, te kijken en gaan ze op zoek naar de Tien van 2012.
Kort gezegd komt het er op neer dat 10 voorwerpen waarvan Nederlanders nu vinden dat ze voor de toekomst bewaard moeten blijven, genomineerd kunnen worden. De 10 winnende voorwerpen, plus de inzenders en hun verhaal, worden in ieder geval tot 2112 opgenomen in de museumcollectie.
De campagne voor het jarige museum is in samenwerking met Superheroes ontwikkeld. Via onderstaande video en website is meer informatie over de actie te vinden. Dus wordt jouw voorwerp een museumstuk? Inzenden kan tot 22 mei en op 1 juni worden de winnende voorwerpen bekend gemaakt.
Verder lezen over Campagne
Entertainment04.06.2024
Of je die jackpot nou wint of niet: wees een Winner Man
Online22.02.2024
Versturen van intieme beelden loopt in 1 op de 50 gevallen verkeerd af
Waarom hanteert Rutgers geen gezond tweesporenbeleid in relatie tot sexting?Video19.02.2024
Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal
Marketing13.02.2024
Samen bouwen aan de liefde: dit is de Valentijnsdag Love Challenge
'De enige roos die nooit verwelkt’Online27.03.2023
Doe mee met de Alzheimer Challenge: leg 300 kilometer af in april
voor een toekomst zonder dementieGaming22.03.2023
Campagne #OneLove nu ook in FIFA 23
Alle spelers kunnen de actie supportenMedia22.03.2023
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play
"Voor elk merk het juiste speelveld"Marketing16.02.2023