De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Tijdens de drukbezochte uitreiking van de DM Awards is Roy Scheerder van KLM Royal Dutch Airlines gekozen tot DM van het jaar 2011. De vakjury is onder de indruk van de resultaten die Scheerder boekte met het opzetten van een nieuw customer care proces waarbij snellere responstijden en meer omzet zijn gerealiseerd. De DM Awards zijn dit jaar voor het eerst door DDMA en DeMeter georganiseerd, voorafgaand aan de traditionele nieuwjaarsborrel.
De jury is onder de indruk van Scheerder zijn inzet, persoonlijkheid en professionele resultaten. Juryvoorzitter Frans Reichardt: “Roy Scheerder heeft bij KLM indrukwekkende resultaten geboekt met een nieuw customer care proces waarbij én de responstijden zijn versneld én meer omzet is gerealiseerd. Hij heeft dialoogmarketing binnen KLM Royal Dutch Airlines naar boardroom level gebracht. Hij is ook een voorbeeld voor alle dialoogmarketingprofessionals.” Roy’s visie blijkt uit dit citaat tijdens het jurygesprek: “Dialoogmarketing wordt de hoeksteen van alle marketingorganisaties. Direct, menselijk, geloofwaardig en relevant.“
Op de DM Awards is door het bestuur van DDMA de DM Oeuvre Prijs uitgereikt aan Pieter van den Busken, oprichter van branding- en dialoogmarketingbureau Vandenbusken. DDMA voorzitter Henry Meijdam: “Het DM vak zit in het DNA van Pieter van den Busken. Hij heeft de groei van het vak van dichtbij meegemaakt. Maar liefst 50 jaar lang heeft hij op een talentvolle en creatieve wijze dit vak beoefent en is hij een mentor geweest voor velen. De DM Oevre Prijs is een zeer verdiende erkenning voor de tomeloze inzet van de heer Van den Busken voor de dialoogmarketing branche.“
De jury prijst ook de overige DM M/V genomineerden, Pieter Stroop (DM Interface) en Enno van Rhijn (Engaged Marketing) voor hun inspanning het afgelopen jaar. Zij namen geen Award mee naar huis, maar ontvingen uit handen van de jury een rapport en oorkonde van hun nominatie.
Verder lezen over Dialoogmarketing
Marketing10.03.2023
Dit zijn de finalisten van de Beste Brabantse Marketeer van 2022
Technology17.05.2021
Alles over de nieuwe telecommunicatiewet die per 1 juli ingaat
Opt-in of opt-out?DC Business25.03.2020
Zo maak je een mooie marketing beursstand
Denk strategisch na bij het plannen van uw kraam op een beursSocial Media15.10.2018
Webcare op Twitter in Nederland is nog niet je van het
Onderzoek Digital Wizards vindt nog wel wat issuesMedia09.11.2017
Fresh Bridge vecht met #Stocktober tegen neppe stockfotografie
Marketing10.01.2015
Dialogue Marketing Awards 2015 voor Air Miles en UPC
Richard Brandhorst is Dialogue Marketeer of the Year & Annefloor Samsom Dialogue Marketing Talent of the Year!Marketing28.11.2014
De nominaties voor de Dialogue Marketing Awards 2015
Marketing22.09.2014
De sprekende waterfontein
Verder lezen over KLM
Artificial Intelligence29.10.2024
De toekomst van leren: KLM en de impact van AI
Technology28.10.2024
Air France-KLM legt fundament voor AI met sterk metadatamanagement
Technology05.08.2024
Schiphol test eerste Ground Power Unit op waterstof
Automotive16.07.2024
Je kunt nu Flying Blue Miles sparen bij Uber
Nieuws26.04.2024
Stewardessen op sneakers: KLM verruilt hak voor gymp
Nieuws07.02.2024
KLM zet AI in tegen voedselverspilling
Lifestyle23.10.2023
4x tips voor een onvergetelijke vakantie naar Aruba!
Technology13.10.2023