De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Momenteel wordt social media door 62% procent van de organisaties ingezet. Marketeers geven aan dat ze alleen e-mailmarketing (85%) en SEO (64%) vaker inzetten. Dit blijkt uit een gezamenlijk onderzoek van NIMA en De Vos & Jansen naar ‘De werkelijkheid van online marketing’ (PDF).
Twee weken geleden werd al bekend gemaakt dat de helft van de marketeers zijn eigen online marketingkennis te beperkt vindt. Nu is het volledige rapport gepubliceerd. Alle onderzoeksresultaten zijn te vinden op www.nimacongres.nl. Daaruit blijkt onder andere het volgende:
* 82% zegt dat het online marketingbudget zal toenemen.
* 80% zegt dat social media is geen onzinnige hype is.
* 55% zegt dat mobile marketing de toekomst heeft.
* 15% zegt mobile marketing ook daadwerkelijk in te zetten.
NIMA organiseert in Amsterdam op 15 juni 2010 voor de tweede keer The Case: de werkelijkheid van online marketing. Dit congres biedt de marketeer volop inspiratie en praktische tips om digitale marketing optimaal in te zetten in de eigen marketingstrategie.
Online marketeers van onder andere Air Miles, Beiersdorf, KLM, Microsoft, Transavia en Van der Valk delen hun succesverhalen en tegenslagen. Er is volop gelegenheid om in gesprek te gaan met de sprekers en collega marketeers.
Verder lezen over Online Marketing
Marketing11.11.2024
HubSpot introduceert Breeze als nieuwe medewerker voor je bedrijf
Advertising08.10.2024
Iedereen duikt op de AI-advertenties: dit is waarom
Marketing01.10.2024
Online marketingcampagnes vooral effectief voor nieuwe klanten
Marketing18.09.2024
Marketeer, je krijgt meer controle over Google Ads-campagnes
Marketing21.08.2024
HEMA is nu ook aanwezig in Fortnite met SLAYMA
Search13.08.2024
SEO bureau vs in-house: de voor- en nadelen
DC Business07.08.2024
Waarom de Tel Sell-manier stiekem toch wel werkt
Search05.08.2024