Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
McDonalds is al een tijdje bezig om het begrip “gezond eten” beter te verbinden aan hun merk. De merk-emotie staat immers nou niet echt voor gezond eten. Zie die verbinding maar te maken met op je menukaart een Big-Mac die je dagelijkse benodigde cholesterol-behoefte ruimschoots overstijgt.
In Scandinavie heeft de Fast-Food keten in samenwerking met een aantal merken nu een meer dan opmerkelijke campagne in de vorm van een wintersportdocumentaire: Dreaming in Mono verpakt in een soort storytelling/brand-entertainment experience. Ga er dus maar even aan staan.
De schitterende filmpjes die zijn opgedeeld in 7 episode’s, welke overigens nog niet allen zijn uitgezonden, gaan over de onderlinge sportieve rivaliteit tussen de Scandinavische buurlanden en zijn o.a. te zien in alle McDonalds-restaurants in de Nordics.
Dreaming In Mono – Episode #2 from Dreaming In Mono on Vimeo.
Episode 3 wordt verwacht op 5 februari. [zie ook DCG]
Verder lezen over McDonald's
Online17.06.2024
McDonalds ontdekt dat AI in de McDrive nog geen goed idee is
Advertising15.04.2024
Bijzondere marketingcampagne McDonald’s: billboard ruiken
Nieuws05.01.2023
McDonald’s servies in Frankrijk nu een verzamelobject
Klanten stoppen de herbruikbare bakjes en bekers massaal in hun tasCoffee corner16.08.2022
McDonald’s maakt gouden juwelen van zwerfafval
Coffee corner22.02.2022
McDonald’s presenteert vandaag de Palindroom Burger
22022022Metaverse11.02.2022
Trek in een BigMac? De plannen van McDonalds in het metaverse
Lifestyle29.09.2019
McDonald’s gaat een stapje verder met zijn vegetarische pad
Technology02.04.2019