Carl is een online marketeer met focus op zoekmachine marketing bij het Belgische digital performance marketingbureau FairEtail. Van jongs af aan gepassioneerd door consumer technologie en sinds zijn eerste job bij Produpress (uitgever auto magazines) ook door de automobielindustrie. In zijn studententijd schreef hij geregeld voor BelgianCowboys, nu blogt hij sporadisch op DutchCowboys.nl
Bijna alle trendwatchers zien social marketing als 1 van meest belangrijke trends voor het komende jaar en marketers geven ook aan dat de investeringen in social marketing, CRM, email marketing etc volgend jaar zullen stijgen. Het antwoord: Engagement marketing experts.
Deze nieuwe marketing community op Ning heeft als doel marketers hun ideëen en bevindingen te delen en een platform te bieden waar marketers met elkaar in debat kunnen gaan over de nieuwste trends.
Enkele quotes:
“Being an expert doesn’t mean you know everything. That’s one of the very purposes of the community. It’s not only about showing and sharing what you know but also about asking questions and learning from others. If you don’t learn all the time in this business, you’re out of business.”
“Engagement marketing is about being where your customers are, having a cross-channel vision on sales and marketing, customer centricity, social marketing and creating valuable and authentic content and conversations.”