Een Digital Marketeer, ondernemer met een passie voor alles dat (gemotoriseerd) snel gaat.
Waar is de grens tussen content, context en marketing? Nu.nl heeft momenteel een banner + content campagne lopen die in lijn met, en vormgeving van, nieuws content wordt gepresenteerd. Mijn marketing hart is positief over de ontwikkeling maar het rationele deel van datzelfde hart schrikt ervan terug. Want wat kan ik nog wel vertrouwen van een nieuwsservice en in welke vorm herken EN accepteer ik dit.
Ik weet dat dat naief overkomt want is het nieuws niet al veel langer opgebouwd uit de marketing van events, merkcampagnes etc? En worden er niet al jaren advertorials geplaatst? Ja, dat is zo. Maar daar gaat vaak nog wel een redactie overheen.
Op Dutchcowboys plaatsen we regelmatig berichten van merken maar altijd gekozen door de redactie en vrijwillig geplaatst. Kan dat nog als je deze vorm van bannerign/advertorial plaatst? Het is de eerste keer dat ik het zie bij Nu.nl en ben benieuwd wat jij ervan denkt. is het een goede ontwikkeling? Welke andere vorm zou je wel accepteren? Discussieer mee en geef ons input hoe we evt wel dit type =oodschap ook op DC kunnen gebruiken!
Verder lezen over Content
E-mail12.11.2024
5 tips over nieuwsbrieven versturen van Mindstream
Marketing11.11.2024
Waar begin je als je toch AI-content op je site wil?
Search11.04.2023
YoastCon: het evenement voor online marketeers en SEO-specialisten!
DC Business27.01.2023
Die tekst voor je website? Die schrijf je gewoon zelf
DC Business24.11.2022
Wat is linkbuilding en wat maakt het belangrijk?
Social Media26.01.2021
Twitter neemt Nederlandse start-up Revue over
Een beter thuis voor schrijversSearch14.12.2020
Duplicate content: wat is het en hoe voorkom je het?
Online07.09.2020