Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
Op 30 en 31 maart a.s. wordt in Parijs het jaarlijkse IWOMC-congres gehouden. Twee dagen lang kunnen deelnemers van dit congress luisteren naar een groot aantal internationale Word-of-Mouth specialisten.
Naast Viral Marketing krijgt vooral de invloed van Social Media dit jaar veel aandacht. Ook onderwerpen als The Future of TV en in meerdere sessies Marketing 2.0 komen onder de aandacht.
Als mediapartner van het IWOMC kunnen we lezers een forse korting aanbieden van 400 euro op de inschrijfprijs. Discount code is “dc09”, inschrijven via de website.
Verder lezen over Viral Marketing
Marketing01.09.2024
IKEA laat mensen in pyjama opdraven voor korting
Marketing21.08.2024
HEMA is nu ook aanwezig in Fortnite met SLAYMA
Marketing30.04.2024
Gaat gadgetmerk Insta360 te ver met contentmakers?
Mobile17.04.2024
Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone
Advertising15.04.2024
Bijzondere marketingcampagne McDonald’s: billboard ruiken
Marketing23.02.2024
Paarse koeien willen Tony’s Chocolonely verbieden in Duitsland
Events11.10.2023
5 x waarom bedrijven zich allemaal storten op ADE
Marketing18.08.2023