Marketing09.03.2009

Purl zorgt voor hogere respons in DM


purl-zorgt-voor-hogere-respons-in-dm.jpg
purl-zorgt-voor-hogere-respons-in-dm.jpg

JuniorSenior lanceert deze onder de naame JuniorSenior Direct haar nieuwste activiteit op het gebied van direct marketing. Tegenwoordig wordt er veel gebruik gemaakt van mailtjes en drukwerk voor promoties naar klanten en prospects. Maar de respons daarop wordt steeds lager.

Om eigen klanten en prospects meer als individu te respecteren werken ze voortaan met Purl’s (Personalised URL’s). De response resultaten met deze techniek zijn in Amerika verbluffend hoog en worden nu ook in Europa aangeboden.

Klanten ontvangen een gepersonaliseerde e-mail of gedrukte kaart die hen verwijst naar een unieke mini-website met hun naam (en eventueel de bedrijfsnaam) er in.

Via een real-time dashboard is vervolgens te zien wie er respondeert en er kan zonnodig een persoonlijke reminder worden verstuurd. Behalve het creeëren van een hogere respons verdiept het zich ook in het verrijken van databases en het genereren van specifieke webpagina’s op basis van deze klantprofielen.

...