Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Mitsubishi Motors viert de pan-Europese lancering van de nieuwe Lancer Sportback en de vernieuwde Colt op aparte wijze. In plaats van te wachten tot het publiek de nieuwe modellen komt bekijken, hebben ze de rollen omgedraaid en komen de Lancer Sportback en de vernieuwde Colt naar het publiek toe.
Mitsubishi Motors nodigt deelnemers in Europa uit om markeringen te maken. Als je wilt deelnemen aan de wedstrijd en kans wilt maken op een nieuwe Mitsubishi, moet je een plaats markeren op een interactieve kaart.
Maar wil je een nóg luxere auto winnen, dan moet je een foto of video van je echte Mitsubishi-markering uploaden.
Een aantal juryleden kiezen vervolgens de creatiefste inzendingen, die worden beloond met een Mitsubishi Lancer Sportback of Colt! In totaal worden er zo’n 38 Mitsubishi’s weggegeven in 19 Europese landen.
De On Your Mark-campagne draait ook om een ander bekend Japans fenomeen: de extravagante gameshow. Presentator Koichi Koga heet je welkom als ster van een show waarin je vol gas kunt geven in twee games: Colt Curling en Lancer Loop.
Verder lezen over Campagne
Entertainment04.06.2024
Of je die jackpot nou wint of niet: wees een Winner Man
Online22.02.2024
Versturen van intieme beelden loopt in 1 op de 50 gevallen verkeerd af
Waarom hanteert Rutgers geen gezond tweesporenbeleid in relatie tot sexting?Video19.02.2024
Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal
Marketing13.02.2024
Samen bouwen aan de liefde: dit is de Valentijnsdag Love Challenge
'De enige roos die nooit verwelkt’Online27.03.2023
Doe mee met de Alzheimer Challenge: leg 300 kilometer af in april
voor een toekomst zonder dementieGaming22.03.2023
Campagne #OneLove nu ook in FIFA 23
Alle spelers kunnen de actie supportenMedia22.03.2023
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play
"Voor elk merk het juiste speelveld"Marketing16.02.2023