De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
De DDMA heeft een interactieve woordenboek voor dialoogmarketing gelanceerd op www.dmwoordenboek.nl. Een handig naslagwerk voor marketeers waarin snel en gemakkelijk de betekenis van een DM vakterm kan worden opgezocht.
Door het gebruikte Wiki format kan je ook zelf begrippen toevoegen en bestaande definities wijzigen of aanvullen. De redactie is in handen van “DM goeroe” Max Kooijmans en tekstschrijver en uitgever Dolf Weverink.
De woordenlijst zou eigenlijk opgenomen worden in Max Kooijmans’ boek ‘Meer Respons – 1001 DM tips’, maar wordt nu interactief op het web aangeboden. Kooijmans: “Er is vier jaar aan het woordenboek gewerkt. Maar het lag op de plank. DDMA maakt het woordenboek nu toegankelijk voor alle dialoogmarketeers. Zo blijft het actueel en in ontwikkeling.”
DDMA directeur Diana Janssen denkt dat het een veelgebruikt naslagwerk zal worden voor alle marketeers: “Een toegankelijk lexicon voor dialoogmarketing is een mooie stap in de ontwikkeling en professionalisering van ons vakgebied.” Ieder jaar zal er door Leporello uitgevers een gedrukte versie van het woordenboek worden uitgegeven. Met daarin een overzicht van alle bijdragen en auteurs van het afgelopen jaar.
Verder lezen over Dialoogmarketing
Marketing10.03.2023
Dit zijn de finalisten van de Beste Brabantse Marketeer van 2022
Technology17.05.2021
Alles over de nieuwe telecommunicatiewet die per 1 juli ingaat
Opt-in of opt-out?DC Business25.03.2020
Zo maak je een mooie marketing beursstand
Denk strategisch na bij het plannen van uw kraam op een beursSocial Media15.10.2018
Webcare op Twitter in Nederland is nog niet je van het
Onderzoek Digital Wizards vindt nog wel wat issuesMedia09.11.2017
Fresh Bridge vecht met #Stocktober tegen neppe stockfotografie
Marketing10.01.2015
Dialogue Marketing Awards 2015 voor Air Miles en UPC
Richard Brandhorst is Dialogue Marketeer of the Year & Annefloor Samsom Dialogue Marketing Talent of the Year!Marketing28.11.2014
De nominaties voor de Dialogue Marketing Awards 2015
Marketing22.09.2014