Marketing04.06.2008

René Repko (Hema) Marketeer of the Year


rene-repko-hema-marketeer-of-the-year.jpg
rene-repko-hema-marketeer-of-the-year.jpg

De titel Marketeer of the Year gaat dit jaar naar René Repko, marketingdirecteur van Hema. Door het tijdschrift voor Marketing, Platform Innovatie in Marketing (PIM) en het Nima is deze prijs voor de achtste keer uitgereikt.

Jury-voorzitter Theo van Vugt: “De jury vindt de Hema een unieke formule die zich keer op keer vernieuwt zonder van de kern af te wijken. Dat kan alleen als er sterke controle is op de uitgangspunten. Repko speelt die rol met verve. Juist de laatste jaren is de druk toegenomen en dat is ook de periode waarin René Repko zich heeft bewezen. Er worden nieuwe formats uitgeprobeerd, er is sprake van een restyling, van continue assortimentsinnovatie, van een nieuwe corporate identity.”

Naast Repko waren Colette Cloosterman van Jumbo en Jacques Kuyf van FD Mediagroep genomineerd voor de belangrijkste marketingprijs. Alle drie presenteerden ze gisteren hun case tijdens het event MarketingLive!08.

Jeroen de Hooge

Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.

...