De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Attention, Interest, Desire, Action… right? Wrong! Uit onderzoek is gebleken dat de werking van ons brein de wereld van merken, marketing en communicatie op z’n kop gaat zetten.
Vraag je je af wat er schuilgaat achter de wondere wereld van ‘neuromarketing’ en wil je een reis maken door je eigen brein en het Corpus. Meld je dan aan voor Re:set 20: ” Gebruik je hersens!” op 17 april. Het programma ziet er als volgt uit :
14.00 – 14:30 Ontvangst & Welkom
14:30 – 15:15 De theorie: Neuromarketing in vogelvlucht, Kim Wanten
15:15 – 15:45 De praktijk: Drie wetten van branding, Tjaco Walvis
15:45 – 16:15 De ervaring: Kronkels van de geest, Paul van ‘t Veld
16:15 – 17:15 Rondleiding door het lichaam en brein
17:30 – 18:30 Afsluiting en aansluitend borrel
Kim Wanten schreef een genomineerde scriptie en een GVR-monografie over het fenomeen neuromarketing en maakte er daarna haar werkterrein van. Als pionier is zij de aangewezen persoon om in vogelvlucht te schetsen wat iedere marketing- en communicatie-professional over neuromarketing zou moeten weten.
Tjaco Walvis is partner en strateeg bij They en schrijft een boek over de betekenis van neuromarketing voor het bouwen van merken. Als inleiding hierop publiceerde hij al een wetenschappelijk artikel in het tijdschrift Brand Management over de drie wetten van branding. Tjaco geeft een praktisch perspectief op neuromarketing.
Paul van ’t Veld verruilde na 15 jaar Eigen Fabrikaat zijn creatief directeurschap voor een freelance bestaan als creatief en coach/trainer. Voor de VEA geeft hij onder andere de workshop Mindmappen. Tijdens de Re:set sessie laat hij je in de praktijk ervaren hoe links of rechts je eigenlijk denkt.
Datum: donderdag 17 april 2008
Locatie: Corpus, reis door de mens.
Aanmelden: anouk@vea.nl