De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Op 29 november 2007 verzorgt IAB Nederland in samenwerking met Media Plaza en BBP de zogenaamde IAB Meeting Day. Deze middag vormt de afsluiting van het Marketing3 congres dat plaatsvindt in Media Plaza te Utrecht.
Het bestuur van IAB Nederland is verheugd twee bijzondere key-note sprekers aan te kunnen kondigen :
– Andrew Strickman, VP creative & Managing Director van Ammo Marketing (www.ammomarketing.com) die een bijdrage zal leveren over social networking en word-of-mouth marketing.
– Paul Seaton, Managing Director van Marvellous Mobile (www.marvellousmobile.com), een bureau dat onder andere verantwoordelijk is voor het grootste mobile consumer engagement platform ter wereld: The Sprite Yard van Coca Cola Company.
Ook vinden er zes iSnacks plaats, korte parallelsessies over de volgende onderwerpen:
word of mouth marketing search engine marketing online video advertising interactieve televisie game-advertising mobile marketing
Het programma is in detail te lezen op http://www.marketing3.nl/iab. Hier kunnen belangstellenden zich aanmelden.
Verder lezen over Televisie
Startups30.09.2024
Waarom het een goed idee is dat Amazon een Shark Tank maakt
Gadgets23.09.2024
5 dingen die je moet weten over Google TV Streamer
Technology06.09.2024
Philips TV viert 20 jaar Ambilight
Video29.08.2024
Een tv-programma opnemen? Ziggo gooit er een reclameblok voor
Gadgets06.08.2024
Google introduceert opvolger van de Chromecast: Google TV Streamer
Gadgets23.07.2024
De nieuwe Chromecast is bijna tegenovergestelde van oude
Entertainment18.07.2024
Viaplay zakt dieper weg: minder abonnees en minder omzet
Media02.07.2024