Vandaag was dag 2 van de TCD 2007, op de beurs, die gisteren is begonnen en ook morgen nog is, vindt je alles over e-mailmarketing, mail & fulfilment, HRM, outsourcing van klantcontact, mobile marketing, CRM, self service, zoekmachine marketing, contactcenter software, DM adressen, affiliate marketing, e-commerce diensten, workforce management, campagne management, web analytics en online betaalsystemen.
Het programma zag er als volgt uit, met name de sessie van Durk Jan de Bruin “succesvol ondernemen op internet” was erg leuk. Daarin liet de bedenker van Startpagina en MijnWinkel zijn visie zien over het opstarten van een succesvolle internetonderneming. Niet denken maar doen, niet eerst op papier gaan zetten wat je wil gaan doen, gewoon online zetten “je zet er betá achter” en door blijven ontwikkelen. Zo is Google begonnen, zo is startpagina begonnen en ook Marktplaats. “Het is net als het opvoeden van een kind, je moet er iedere dag tijd aan besteden”.
Verder waren er een kleine 180 exposanten waaronder ABN AMRO Bank, Clearsense, Dokter Adwords, Dutchpost BV, KELKOO, Kieskeurig, LiveCom, Marktplaats.nl, mijnWinkel, Nedstat, QueroMedia, TNT Post, TradeDoubler, XS4ALL Internet BV en Yahoo! Search Marketing die natuurlijk allemaal hun eigen ding te vertellen hadden.
Goed dat de beurs 3 dagen duurt, want er zo maar een dagje overheen lopen is toch te kort 😉
Later meer…