Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Geen gehannes meer met losse zegels kwijtraken in je tas en ze één voor één plakken in een boekje die je waarschijnlijk toch weer verliest. Albert Heijn vergroot het gemak voor klanten door digitaal sparen aan te bieden in hun eigen app. Bij het afrekenen worden de spaarzegels automatisch op je digitale spaarkaart geplakt: snel en gemakkelijk!
Zodra een klant zijn (persoonlijke) bonuskaart laat scannen, zowel in de winkel als bij een online bestelling, worden de zegels toegevoegd aan het account. Ook is er rekening gehouden met de klanten die liever op de ouderwetse manier zegels willen sparen: zij kunnen nog steeds bij de kassa plakzegels ontvangen. Een woordvoerder van Albert Heijn bevestigt dan ook: “We weten dat veel mensen het heerlijk vinden om zegels te plakken. Dus dat kan nog steeds.”
Kristalglas actie
Met deze nieuwe ontwikkeling herintroduceert de supermarktketen ook de populaire spaaractie voor glazen uit 2014. Deze actie was zo’n doorslaand succes (zo’n 1 miljoen huishoudens spaarden voor bijna 4,5 miljoen glazen) dat Albert Heijn heeft besloten de actie opnieuw uit te voeren. Wanneer een klant zijn of haar persoonlijke bonuskaart heeft geregistreerd, kan sparen voor de glazen en krijg meteen vijf zegels cadeau. Er wordt gespaard voor de Vivo glazen van Villeroy en Boch Group. Naast het assortiment van vijf jaar geleden, zullen er ook nieuwe glazen voor gin-tonic en speciaalbier beschikbaar zijn. Daarnaast zijn er twee glazen limited edition, namelijk een longdrinkglas en een champagneglas.
Er was gedurende de vorige kristalglas actie enige ophef over de kwaliteit van de glazen. Volgens een aantal klanten waren deze van dermate slechte kwaliteit, dat ze nooit ‘echt’ kristal konden zijn. De Reclame Code Commissie zocht het uit, en bevestigde dat de term ‘kristalglas’ niet mocht worden gebruikt voor de glazen, die niet van kristal waren, maar van kristalglas (snap je hem nog?). Albert Heijn heeft uit voorzorg voor deze actie bij alle communicatie over het glas een asterisk gezet, waarbij wordt uitgelegd hoe het zit met het materiaal van de glazen.
Ga jij digitaal sparen?
[Photo Credits: https://nieuws.ah.nl/albert-heijn-lanceert-digitaa… © Albert Heijn]
Verder lezen over Food
Gadgets12.09.2024
5 manieren om voedselverspilling tegen te gaan
Technology11.09.2024
Crikorama verkozen tot winnaar James Dyson Award 2024
zelf krekels kweken!Lifestyle17.06.2024
Zo haal je magnesium uit je voeding
Online14.06.2024
De drie meest bedenkelijke ‘kwaliteiten’ van comfortfood!
Nieuws13.05.2024
Hoe crashdiëten en light-producten averechts lijken te werken
Geen alternatieven voor gezond eten, weinig snoepen en regelmatig bewegenCoffee corner05.03.2024
Douwe Egberts oudste spaarprogramma van Nederland wordt 100 jaar
Nieuws07.02.2024
KLM zet AI in tegen voedselverspilling
Gadgets16.01.2024