Floyd is journalist en al jarenlang als razende reporter werkzaam in de (landelijke) media. Daarnaast een passievolle podcastmaker en hij staat graag voor of achter de camera.
KPN, de hoofdsponsor van de Eredivisie, verbindt zich vanaf dit seizoen als Official Partner aan de edivisie. Hiermee wordt het partnership herstart; KPN was in de seizoenen 2017-2018 en 2018-2019 ook al Official Partner van de edivisie. KPN verbindt zich voor twee jaar aan de officiële EA SPORTS FIFA 21-competitie van de Eredivisie en DreamHack Sports Games, met een optie voor een derde jaar en zal onder andere zichtbaar zijn in de gameplay en op de social posts van de edivisie.
Lange historie tussen KNP en voetbal
De link tussen KPN en de edivisie is snel gelegd. KPN is hoofdsponsor van de Eredivisie en richt zich met het Official Partnership met de edivisie nu nog meer op een jongere doelgroep; glasvezel is onder gamers immers ongekend populair.
Mark Versteegen, bij KPN verantwoordelijk voor sponsoring: ,,Als sponsor van de Eredivisie en de KNVB is KPN al jaren intensief betrokken bij het Nederlandse voetbal. Wij steunen de sport in de volle breedte, van de Eredivisie, Oranje en het succesvolle dameselftal tot en met de lokale amateurverenigingen. De sponsoring van de edivisie is een mooie aanvulling op onze voetbalpartnerships waarmee we ook een groot deel van de gamende jongeren bereiken.”
Iedereen is blij met samenwerking
,,We zijn zeer verheugd om samen te werken met KPN als onze nieuwe Official Partner van de edivisie”, zei Roger Lodewick, CEO bij DreamHack Sports Games. ,,Samen met KPN kijken we ernaar uit om nog meer mensen met elkaar te verbinden en een nog jonger publiek te bereiken voor de Eredivisieclubs, spelers en publiek. KPN is een icoon in het ondersteunen van sport in Nederland en we kunnen niet blijer zijn om hen aan boord te hebben als onze partner.”
,,Samen met mijn collega Arnoud Schonis kijk ik met plezier en trots terug op de vorige termijn dat KPN partner was, met in het bijzonder het succes van de KPN edivisie Cup. Met ruim 5.500 Nederlandse EA SPORTS FIFA 19-spelers die zich inschreven, was dat een prachtige succescase. We kijken uit naar een nog succesvoller partnership en zijn ontzettend trots dat een derde A-merk zich aan onze competitie heeft verbonden.” aldus Marc Rondagh, Business Development Manager bij de Eredivisie CV.
De edivisie is vanaf dinsdag 17 november elke dinsdag en woensdag tussen 18.00 en 21.15 uur live te zien op het YouTube-kanaal van de edivisie.
Verder lezen over esports
Gaming01.08.2024
Cooler Master en PSV Esports openen Gaming Hub in Eindhoven
Een State-of-the-Art Experience CenterGaming31.07.2024
Mario en Sonic gaan niet meer naar de Olympische Spelen
Gaming16.04.2024
Max Verstappen wederom op cover EA SPORTS F1 24
Gaming07.12.2023
Esports: viering van videogametalent of de ‘formule 1 van ICT’?
Gaming25.10.2023
KPN blijft voorlopig partner van de eDivisie
Gaming21.07.2023
Esports: leeft dat een beetje in Nederland?
Gaming20.07.2023
Video: Manuel Bachoore beste speler ter wereld na winst WK FIFA 23
Gaming14.07.2023
EA SPORTS en de Eredivisie verlengen hun samenwerking
Verder lezen over Voetbal
Gaming31.10.2024
Infographic: 25 dagen EA Sports FC 25
Gaming05.09.2024
EA Sports FC 25: ruim 700 teams, 30 competities en 120 officiële stadions
Gaming07.08.2024
Zit Feyenoord-stadion De Kuip in EA Sports FC 25?
Gaming01.08.2024
Cooler Master en PSV Esports openen Gaming Hub in Eindhoven
Een State-of-the-Art Experience CenterGaming29.07.2024
Dit zijn de eerste gameplaybeelden van EA Sports FC 25
plus een uitgebreide Deep Dive-videoMedia02.07.2024
Ook het EK 2028 zie je bij de NOS
Tech in Asia20.06.2024
Het EK Voetbal is ondertussen steeds meer een Chinees feestje
Entertainment06.06.2024