De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Eerder deze week kondigde Blizzard Entertainment aan dat ze opnieuw een aantal mijlpalen hebben bereikt. Meer dan 1,1 miljoen kijkers bekeken de 21-uur durende wereldwijde uitzending van lanceringen en vieringen van de StarCraft II-community. Het gemiddeld aantal kijkers was volgens onderzoeksbureau Twith meer dan 125.000. Aan het einde van de eerste twee dagen na de lancering was het spel maar liefst 1,1 miljoen keer verkocht wereldwijd, zowel via retailwinkels als digitale verkoop.
“We want to thank the global StarCraft community for the incredible passion and support they’ve shown for Heart of the Swarm,” vertelde Mike Morhaime, CEO en mede-oprichter van Blizzard Entertainment. “In addition to a brand-new single-player campaign, we added a ton of enhancements with this expansion to make StarCraft II even more fun to play, and more exciting to watch. We’re pleased to see gamers and eSports fans around the world enjoying Heart of the Swarm.”
Volgens Sundance DiGiovanni, CEO van Major League Gaming, is StarCraft II nu al één van de belangrijkste spellen bij evenementen van Major League Gaming sinds de lancering van Wings of Liberty. Heart of the Swarm veroorzaakte nog veel meer opgewekte gamers, waardoor ze nu al uitkijken naar de toekomst van de StarCrast II-reeks.
Verder lezen over Games
Gaming14.11.2024
Blizzard pakt uit voor 30 jaar Warcraft & 20 jaar World of Warcraft
Nieuwe Features, Remastered en ClassicGaming06.11.2024
Netflix Games Review: Word Trails is onze nieuwe verslaving
Entertainment14.10.2024
Welk kaartspel speelt James Bond graag in het casino?
Gaming20.09.2024
Hebbeding: Sony komt met limited edition PlayStation 5 voor 30ste verjaardag
Gaming10.09.2024
PlayStation onthult vandaag waarschijnlijk de PlayStation 5 Pro
Gaming05.09.2024
EA Sports FC 25: ruim 700 teams, 30 competities en 120 officiële stadions
Gadgets05.09.2024
Een nieuwe versie van de Philips Hue Play HDMI-sync box
Gaming05.09.2024